Hop til indhold

Savner forside og overblik

Featured Replies

Skrevet

Jeg må desværre sige at jeg finder den seneste opdatering meget uheldig. Det er vel et aktivt valg at forsiden er forsvundet - dette forstår jeg ikke da den var en let måde at se om det var sket opdateringer siden man sidst var på.

dette suppleret med at undersiderne er blevet markant mindre overskuelige er en uheldig kombination. Linjer bliver uheldigt delt og det er generelt et meget rodet indtryk man får.

jeg interesserer mig kun for to områder og jeg skal hver gang bruge mere tid på at finde dem frem end før.

Et spørgsmål - bliver der overhovedet lyttet og draget konsekvenser af brugernes tilbagemeldinger ?

Skrevet

Der er en forside med nyeste indlæg @Jogge . Øverst til venstre kan du klikke på "Start"

Men det er generelt en meget uheldig opdatering for os brugere.
Jeg ved ikke, om den er blevet mere målrettet mobiltelefoner, men på computer er alt blevet mere besværligt og uoverskueligt. Øv.

Skrevet

Det er så desværre ikke kun de nye indlæg, der er på forsiden, det er også kommentarer til tidligere indlæg. Det virker lidt rodet, så kan man ligeså godt kigge Forum igennem.

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 7 timer siden:

Der er en forside med nyeste indlæg @Jogge . Øverst til venstre kan du klikke på "Start"

tak - men det er ikke helt sådan en forside jeg tænker på. Jeg tænker på en forside som før der i overskueligt layout viser alle nye indlæg.

Skrevet
Jogge skrev, for 10 timer siden:

jeg interesserer mig kun for to områder og jeg skal hver gang bruge mere tid på at finde dem frem end før.

Oppe øverst under "Aktivitet" og "Min aktivitetsstrøm" kan du lave en oversigt som passer til det du ønsker at se, og trykke på den efter du er logget ind. Så viser den hvilke nye indlæg der er lavet ud fra dine ønsker.

Det kræver at man lige sætter det op, men det skal kun gøres en gang. Min erfaring med funktionen er at man lige skal tilpasse den et par gange så man får vist det man ønsker. Man starter her:

image.png

Den gamle forside brugte jeg også ind i mellem, men den viste jo alligevel kun de seneste 10-12 nye tråde. Så havde man ikke været logget på et stykke tid fik man ikke alt nyt med der.

Jogge skrev, for 10 timer siden:

dette suppleret med at undersiderne er blevet markant mindre overskuelige er en uheldig kombination. Linjer bliver uheldigt delt og det er generelt et meget rodet indtryk man får.

Her er jeg helt enig med dig, jeg synes også at det er blevet mindre overskueligt, primært pga:

• Forhåndsvisning af de første 4 linjer i hver tråd når man klikker sig ind i et forum er IMO en unødvendig og irriterende funktion. Før kunne man bare se forfatter, overskrift, dato/tid for oprettelse af indlæg og dato/tid for seneste indlæg. Disse ting kan man stadig se, men ikke længere i én kolonne i oversigten, hvilket gør det sværere at få et hurtigt overblik.

• Standard skrifttype er mere utydelig end før, som jeg har set andre har påpeget i en anden tråd. Jeg er klar over man kan ændre den men det gælder vist kun mine egne indlæg.

Ovenstående er skrevet fra PC. Jeg kan forstå at forskellen på layout på PC og mobil er blevet noget større, så vi ser ikke alle skærmbilledet på samme måde.

Jeg kan se at der siden opdateringen er blevet rettet flere af de ting folk har nævnt, så lad os håbe at der bliver lyttet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.