Hop til indhold

Nyt look

Featured Replies

Skrevet

En ting som jeg synes ville være rart, er en liste over de som har karantæne, med flere er kommunikationen kun via Eroguide, når så en person er stille bliver man nemt lidt urolig, særligt når det er en af de skønne kvinder her!

Findes listen allerede håber jeg at nogen vil hjælpe mig med at finde den

Skrevet

Men det er ikke HELE indlægget du svarer på. Citér det der er relevant. Læs det link du fik til sendt.

muskat skrev, 1 time siden:

...jeg svarer på..

Skrevet
Stapler skrev, for 32 minutter siden:

Men det er ikke HELE indlægget du svarer på. Citér det der er relevant. Læs det link du fik til sendt.

Tak har læst det. Og svarede har jeg gjort. Til hele indlægget og så flere oplysninger.

Skrevet
Refresh skrev, for 3 timer siden:

Er annoncedelen da aktiv igen?

Synes at mange har nævnt at det var helt slut og at man ikke engang kan rette eller slette sin annonce.

Eller du tænker måske bare direkte på din profil?

Det ved jeg godt Kunne ikke opdaterer men kunne stadig opdaterer vagtplanen

Skrevet

På PC (bruger ikke tlf) er "Husk mig" boksen valgt til automatisk ved login. Meget upraktisk, lige dette website vil jeg ikke have den funktion på.

Vil også foretrække at logge ind med brugernavn, samt at jeg gerne vil slippe for at få mail hver gang jeg logger ind, som nu.

Redigeret af Negan

Skrevet
ThVK skrev, den 25.3.2026 at 09:20:

Kan man ikke blive fri for at få en mail hvergang man loger på

Jo, det kan man godt. Du kan blive fri for dem med et mail filter. I Gmail vælger du den seneste mail du ikke kan lide. Marker checkboksen til venstre for mailen. Der dukker nu nogen ikoner op og her vælger du ikonet med de tre prikker ("More"). Du vælger så ”Filter messages like these” fra menuen der dukker op. Herefter vælger du blot om den slags mails fremover skal slettes, arkiveres til en mappe, e.l. Hvis du ikke bruger Gmail så kan du gøre det på en tilsvarende måde i din mail app eller kontakte din mail support.

Hvis du generelt ikke vil have mails fra EG så kan du lave en ny email adresse og ændre email i EG. Men så får du slet ikke nogen mails fra EG.

Skrevet
sn57 skrev, for 9 timer siden:

En ting som jeg synes ville være rart, er en liste over de som har karantæne

God ide. Hvis jeg tolker det rigtigt, så er der nu en lille grøn markering til højre i avataren, når en bruger er aktiv. På samme måde kunne man give brugere i karantæne en lille rød markering. Så ved man, at de ikke er i stand til at respondere her og nu.

Skrevet

Det nye design er skrækkeligt. Det er sgu lidt som at gå fra at besøge en lille sprød thaipige på 40 kg til at det er "Fede Dorit" på 140 kg der møder en i døren. Og læsevenligheden er omtrent som at studere en tatovering med hvidt blæk på en albino.

Redigeret af Mau

Skrevet
muskat skrev, for 18 timer siden:

Tak men det har jeg gjort og det virker ikke i crome eller edge som jeg har

Det virker her til morgen på edge, Men den kan så til gengæld ikke huske login, Men et screenshot når jeg udfylder login hjælper til at huske )
Men det virker ikke på crome, der kommer ingen rude frem man kan udfylde, kort sagt noget skidt

Skrevet
lille_peter skrev, den 25.3.2026 at 12:55:

Tryk på pil ned til venstre for brugernavn

Hvor er den pil ? er på pc , eller er det på mobil der er en pil. ?

Skrevet
sweetstone skrev, for 1 time siden:

Hvor er den pil ? er på pc , eller er det på mobil der er en pil. ?

Det er på mobil. På PC kan du se det direkte.

Screenshot_20260328_093927_Chrome.jpg

Screenshot_20260328_093849_Chrome.jpg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.