Hop til indhold

Cuckold par i danmark?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i noget tid været lidt fascineret af tanken om, at være en bull for et cuckold par.

Derfor har jeg kigget lidt rundt på nettet for at se om der var et par i Ringsted/Slagelse området, hvor der var et match i kemi og fantasi.

Det virker bare ikke rigtigt som om, at der er nogle legitime eller aktive sites? Er det måske en lukket klub? 😂

En anden ting der har afholdt mig lidt er, at par oftest søger "veludrustede" mænd. Og altså, jeg vil vove at påstå at min er rimelig gennemsnitlig? Jeg har aldrig fået klager, men de findes bestemt større.

Jeg vil sige at jeg er en ret attraktiv mand, uden at lyde for selvfed. Jeg har aldrig haft problemer med af finde damer i hvert fald. Jeg forestiller mig, at det nok har mere at sige en størrelsen på kanonen?

Nå, men derfor har jeg vendt mig til de autodidakte sexperter på Eroguide. Lad åbenbaringerne vælte ned over mig! 😂

Skrevet

På Scor er der mange par, der søger en bull - eller blot en ekstra mand til konen/kæresten. Og det er da muligt, at der ofte bliver ønsket en veludrustet mand, men præcis hvad det er, varierer givetvis fra par til par.

Hvad der ofte er vigtigere er, at du overholder aftaler og at du ikke får præstations-nerver.

Så spring ud i det, få nogle erfaringer og et par positive tilbagemeldinger i din gæstebog - så går det lettere med at finde det næste par. Men vær forberedt på, at der er virkelig mange mænd om buddet, så væbn dig med tålmodighed.

Held og lykke.

• 1 month later...
Skrevet

Har send dig en besked. Jeg kender et par der umiddelbart er lige hvad du søger.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.