Hop til indhold

De tre små prikker

Featured Replies

Skrevet

Har længe irriteret mig på facebook - nu er de så dukket op her på Eroguide - hvor jeg tænker at det var meget bedre før (omend ikke alle kunne finde ud af at bruge notificationsinstillingerne) - så hvorfor ændre det til noget man skal gå til Louis Nielsen for at få øje på?

Skrevet

Helt ærligt, jeg tror ikke at du skal forvente at nogen ansvarlig her på sitet har taget et valg om noget som helst.
Mit gæt er, at programmøren bag forumopsætningen (https://invisioncommunity.com/) har lavet om i design og det “går ud over” denne side også..
Eroguides administrator er forsvundet og dukker formentlig aldrig op igen. Tænker det er et spørgsmål om tid, før der ikke bliver betalt til domænet/webhost mere.

Redigeret af SoveReign

Skrevet
SoveReign skrev, for 8 timer siden:

Helt ærligt, jeg tror ikke at du skal forvente at nogen ansvarlig her på sitet har taget et valg om noget som helst.
Mit gæt er, at programmøren bag forumopsætningen (https://invisioncommunity.com/) har lavet om i design og det “går ud over” denne side også..
Eroguides administrator er forsvundet og dukker formentlig aldrig op igen. Tænker det er et spørgsmål om tid, før der ikke bliver betalt til domænet/webhost mere.

Du tror virkelig ikke at Admin har haft en finger med i spillet? Han er trods alt ejer af sitet. 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 10 timer siden:

Du tror virkelig ikke at Admin har haft en finger med i spillet?

Nej……. Admin er væk.

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 24.3.2026 at 12:11:

Du tror virkelig ikke at Admin har haft en finger med i spillet? Han er trods alt ejer af sitet. 

Invision leverer forumsoftware til millioner af sites. Admin her på EG er blot en ud af mange, så Admin har ingen som i absolut ingen indflydelse overfor Invision.

Naturligvis kræver det en fysisk handling fra Admins/SysAdmins side at opdatere softwaren. Men hvis opdateringen er sket på baggrund af en generel anbefaling fra Invisions side, så som at den hidtidige version er forældet (dvs. at Invision ikke længere yder support til den version), er fyldt med sikkerhedsbrister etc, så er en opdatering naturligvis kun en god ting.

Det kan også skyldes at bagvedliggende serversoftware kørte på ældre version, som ligeledes var forældet. Nyere version af det, kunne så ikke kører den hidtidige version af Invision, hvorfor en opdatering var nødvendig.

Det er naturlig kun gætværk fra min side, men hvis jeg har gættet rigtig, så er spørgsmålet du (og andre) burde stille sig selv nok mere: "Vil jeg helst være medlem på et forum der ligeså hullet som en schweizerost, med relativ nem adgang for hackere m.v., eller vil jeg hellere være medlem på et sikkert forum?"

Skrevet
SoveReign skrev, den 25.3.2026 at 20:35:

Nej……. Admin er væk.

Ah ha, og paven er en kvinde.

LarsTysker skrev, den 26.3.2026 at 06:44:

Invision leverer forumsoftware til millioner af sites. Admin her på EG er blot en ud af mange, så Admin har ingen som i absolut ingen indflydelse overfor Invision.

Naturligvis kræver det en fysisk handling fra Admins/SysAdmins side at opdatere softwaren. Men hvis opdateringen er sket på baggrund af en generel anbefaling fra Invisions side, så som at den hidtidige version er forældet (dvs. at Invision ikke længere yder support til den version), er fyldt med sikkerhedsbrister etc, så er en opdatering naturligvis kun en god ting.

Så har Admin jo os muligheden for at sige nej tak til det.

Så der har jo været en aktiv handling fra en der har Alle rettighederne her på sitet.

Det er altid rart med en der rent faktisk ved hvad han snakker om. 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.