Hop til indhold

Det er forår i mine trusser...

Featured Replies

Skrevet

Det bliver lysere, fuglene kvidrer lystigt, solen varmer huden - og i mine trusser er det forår... 😊
I skovbunden pibler det frem med nye skud, der presser sig op gennem jorden, bløde, saftspændte og klar til solens kys.
På gåturen i skoven bliver mine brystvorter hurtigt stive - måske er det den kølige brise?
Måske er det forårsfornemmelserne, der forventningsfyldt breder sig til en varme i mine trusser...
Hvad med jer andre - kan I også mærke, at foråret er på vej? 🌼

Skrevet

Du har helt ret. Jeg gælder mig til varmen kommer og pigerne begynder at vise sine ben med korte kjoler og være lidt mere udfordrende påklædt. Glæder mig til at kunne have mine solbriller på og nyde de visuelle billeder. 

Redigeret af Henry11

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.