Hop til indhold

Manglende mulighed for at redigere indlæg.

Featured Replies

Skrevet

Det er desværre ikke længere muligt at redigere et indlæg som man selv har lavet i en tråd efter kun 3 minutter, kommer der en fejl meddelelse når man vil gemme det. 

Fejlen skyldes at  der indgik den smiley 🎠 i det oprindelige indlæg,  da den blev fjernet var det muligt at gemme det redigeret indlæg. 

Den i denne tråd er det åbenbart muligt, der er noget som der spøger i softwaren bag EG.

Redigeret af lille_peter

Skrevet
lille_peter skrev, for 12 minutter siden:

…efter kun 3 minutter, kommer der en fejl meddelelse når man vil gemme det. 

Nu er det måske en fejl. 
Personligt støtter jeg op om hvis tiden er forkortet eller muligheden helt forsvinder. 

Nogen gange ændre folk helt deres udsagn efter andre har svaret. Og det giver usammenhængende kommunikation og forvirring. Bedre de må korrigere i et nyt indlæg. 

Skrevet

Lad være med at afspore og tag det I PB eller send en rapport hvis du mener at nogle støjer ( hvad trådstarter ikke gør i den relation du angiver).

fila skrev, 1 time siden:

Kan du samtidig overveje at undlade alle ligegyldige links, og nøjes med at bidrage med dine egne erfaringer i anmeldelser og efterlysninger?

Skrevet
SweettieDK skrev, for 6 timer siden:

Nu er det måske en fejl. 
Personligt støtter jeg op om hvis tiden er forkortet eller muligheden helt forsvinder. 

Nogen gange ændre folk helt deres udsagn efter andre har svaret. Og det giver usammenhængende kommunikation og forvirring. Bedre de må korrigere i et nyt indlæg. 

Jeg synes nu det er dejligt at man kan redigere - så man kan rette evt. stave/slåfejl, meningsforstyrrende sætninger, forkerte fakta mm. - på facebook kan man vedblive nærmest i uendelighed  med at redigere - og det kan måske være for meget - men den halve time, som vi har her på  Eroguide - synes jeg er lige lovlik kort.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.