Hop til indhold

Først en time, og så en halv??

Featured Replies

Skrevet

Har nogen prøvet konceptet, hos en Thai.

Først en times massage til 500,-

Så 30 minutter FP til 1000,-

Altså, så får man jo 1 og en halv time for 1500...

Eller er man nødt til at skifte pige undervejs???

Redigeret af Milner

Skrevet
Milner skrev, for 9 timer siden:

Har nogen prøvet konceptet, hos en Thai.

Først en times massage til 500,-

Så 30 minutter FP til 1000,-

Altså, så får man jo 1 og en halv time for 1500...

Eller er man nødt til at skifte pige undervejs???

Har selv tænkt tanken, men nogen har i gamle tråde skrevet, at det medfører en overvejende risiko for, at hvis du forsøger den model med samme pige, så vil pigen se det som manglende respekt og som om, at du vil snyde hende. Også selvom det jo bare er at bestille to forskellige ting fra hendes menu i forlængelse af hinanden. Men thaiernes måde at prissætte på er ikke altid lavet med samme logik, som vi anvender i Danmark.

Med til billedet hører også, at hvis du er i gang med en almindelig 60 min massage, og pigen så pirrer dig og får dig til at opgradere til den fulde pakke, så betaler du i mange tilfælde dels 1000 kr oveni, dels bliver sex lagt ind i de 60 minutter, du havde købt i forvejen. På den måde betaler du både 1000 kr og 15-20 minutters massagetid for at få sex.

Hvis der er tale om et større sted, så er det måske muligt at lave den aftale med mamasan, at først 60 min massage med én pige, og bagefter 30 min sex med en anden. Men jeg tror faktisk, at mamasan er lige så afvisende, som beskrevet ovenfor. For så bruger stedet jo 90 minutter på at tjene 1500 kr, hvilket de normalt kun bruger 60 min på, når der købes sex.

Om det i praksis vil fungere at skifte pige samme sted, er jeg også lidt tvivlende overfor. Både for dig på brikken og for pigerne. Den første pige kan måske finde det irriterende, at du ikke bare har sex med hende, nu hvor du jo er hendes kunde.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.