Hop til indhold

Intimbarbering

Featured Replies

Skrevet

Kære jer

Jeg er ny i det her og kunne godt tænke mig lidt råd inden jeg begynder at besøge :)

Intimbarbering - skal bollerne og skaftet være helt clean eller? 

Er der andre der oplever en del fugtighed der nede? Jeg er nød til at skifte boksershorts 2x dagligt.

pft og god søndag :)

Skrevet

Om boller og skaft skal være glatbarberet er vel en smagssag. Jeg tænker, at kvinderne her må komme på banen med, hvad de foretrækker.

Jeg havde for tusind år siden en kæreste, som overtalte mig til at barbere bollerne og skaftet. Det var jeg ikke så meget for, men for hendes skyld gjorde jeg det. Og siden har jeg stort set kun haft glatte boller. Det er en lille ting, men jeg synes det er så meget mere lækkert at nuldre sine boller om morgenen, når man lige er stået op, når de er glatte fremfor et par behårede løg. Det samme gør sig gældende i badet, hvor det er meget federe at sæbe sig ind og afvaske hele regionen, når det er glat.

Det er naturligvis en smagssag. Ingen af de kvinder (og det er trods alt få, hvis vi ser bort fra glædespigerne) jeg har været samme med siden da har brokket sig over mine glatte boller og udtrykt ønske om at få et par behårede løg.

En enkelt dansk glædespige har sagt "Lækkert", da hun førte hånden omkring bollerne, men jeg ved faktisk ikke om det var de glatte boller eller den stive pik, der var lækker.

Sveder du meget i de nedre regioner, så der det naturligvis bare at vaske dig godt umiddelbart inden et besøg hos en glædespige. Det er et område, som måske ikke er så ventileret, så det er nok meget naturligt at være lidt varm og fugtig dernede. Især om sommeren, når der er varmt.

Skrevet
Ronni skrev, den 22.3.2026 at 16:52:

Er der andre der oplever en del fugtighed der nede? Jeg er nød til at skifte boksershorts 2x dagligt

Prøv at søge på Google med:

Åndbare boxershorts.

Bambus eller merino, der er lidt forskelligt, måske det er en løsning for dig?

Skrevet
Ronni skrev, den 22.3.2026 at 16:52:

Intimbarbering - skal bollerne og skaftet være helt clean eller? 

Ja, men undlad at også at skrabe ned ad benene og ovenover skaftet - her er det nok at bruge en trimmer og holde bushen nede, da jeg har erfaring for at skrabning her kan føre til at hårene stikker og give røde mærker.

Det eneste jeg savner ved at have glatbarberede nosser - er at jeg ikke længere kan få pigerne til pirre mig ved at hive hårene på nosserne af - langsomt ;-)  - jeg kan selvfølgelig stadig få dem til at hive nogen af dem omkring røvhullet - men det er for pirrende - for mig.

Skrevet

Helt glat, 1 gang om ugen barbere jeg mig. Jeg bliver faktisk mere liderlig når de er glatte - fordi så føler jeg, at jeg er klar til at servere den. Selvom modtageren ikke altid er klar på serveringen :D

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.