Hop til indhold

Strapons

Featured Replies

Skrevet

Til de mænd som nyder at blive tages med en strapons og de kvinder som tilbyder at tage en mand med strapons 

For mændenes vedkommende:

Er det en nydelse?

En ydmygelse

En straf

Skal det/ må det gøre ondt 

For kvinderne:

Nyder I at tage en mand med strapons 

Er det bare noget I gør fordi han ønsker det

Bruger I det som belønning/ydmygelse/straf på jeres faste slaver.

Mænd som dyrker analsex med andre mænd er selvfølgelig også velkommen 

Skrevet

For mit vedkommende syntes jeg det er frækt at blive taget med stepson - en form for afstraffelse og gjort korrekt er det også en mega dejlig følelse og stor orgasme.

det må ikke gøre ondt - kun lige i starten. 

Skrevet

From a girls perspective 🙂

I tried to take a man with a strap-on for the first time about a year ago.  

I was very skeptical, I thought it was challenging my limits. But he was a regular sugar daddy and he really wanted to try, so I let myself be persuaded.

To my surprise, it made me really horny. The feeling of a man opening up for me so I could penetrate him went straight into my pussy.

For me, it's the feeling of power and dominance when I take him. I don't want it to hurt, but it also turns me on when I hear him moan and give in while I fuck him.

Since then, I've moved on to fisting a man anally, which is also incredibly excites my pussy🫣  

So yes, it really turns me on and it's the power and dominance that makes my pussy horny. 😛

Skrevet

As a little fun fact.

After the first time I got so excited that I bought several new strap-ons. I just had to realize that in my over-excitement, I had bought them, way too big. 🫣

Now I have had to downgrade the size and my arsenal of big strap-ons just has to wait for the right ass. 🤣

Skrevet

Det vil jeg da gerne prøve at svare på :)

Første gang for mig, ligger helt tilbage sidst i 90erne, jeg havde mødt en kvinde/Domina i et et eller andet chat forum, først chattede vi, siden udvekslede vi e-mail, hvor vi lukkede mere og mere op for lyster og fantasier og efter et par måneder fik vil lavet en aftale om at mødes til lidt godt at spise på Restaurant Knapp i det Sønderjyske. Inden middagen var om, havde vi fået os et værelse, vi havde begge nok anset det for en mulighed, så tandbørsten var medbragt ;) Hun havde også en stor kuffert med, som jeg fik bakset op på værelset.

Inden hun forsvandt ud på bageværelset fik jeg besked på at fjerne dynerne fra sengen, lægge alt tøjet, sætte mig på det håndklæde hun lade frem i en stol og så tage den blindfold på hun havde fisket op af tasken. Klædte mig og lade tøjet pænt sammen og lade det ind i skabet, satte mig på stolen, tog blindfolden på og ventede. Alle ved jo at sådan et badeværelses besøg kan tage lang tid, dette her tog meget land til. :)

Kunne så høre badeværelses døren og hendes skridt over gulvet, hun kom over til mig rørte mig let med en ridepisk, inden hun gav mig manchetter på både arme og ben, og spændte mig fast til stolen. Jeg fornemmede at jeg sad med total stiv pik, mens hun rumsterer rundt i værelset.

Hun kom over og løsende mig og træk mig over til sengen med et fast tag i pikken, stillede mig foran sengen, stubbede mig frem med ordnerne, ned på albuerne, hun gjorde mine manchetter fast til et bånd hun havde spændt rundt om sengen, hun spredte mine ben og fik dem hæget fast. Så nu stod jeg med røven i vejret, hun kælede for mine lår og baller og spurgte om, det jeg havde skrevet var fantasi eller noget jeg havde prøvet, jeg sagde et sted midt imellem.

Så ramte det første piskeslag, hun forsatte, skiftede pisk undervejs, mens hun fortalte mig, at en slaves røde baller tændte hende helt vildt, mine brændte :)  Hun stoppede med pisken og kælede for ballerne, skilte dem ad, lod en finger lege i anus, så to, så tre mens hun smurte mig med GEL. Mærkede noget der stødte mod mine lår engang imellem, så mod min anus, hun trykkede til mens hun sagde "slap helt af" og med et var den inden, hun tog fat i mine hofter og begyndte at kneppe mig først langsomt og blødt, men snart blev det hårdt og krævende, kunne høre på hendes vejrtrækning, at hun var oppe at køre, inden længe fik jeg min første anal orgasme, en helt ny og vild følelse, lidt efter kom nummer to, min krop var ved at blive revet i stykker af lider og nydelse, selv det gode har en ende, kunne slet ikke være i min krop, armene gav efter og jeg kom til at ligge i en meget akavet stilling og blev løsnet.

Blev sat over på stolen igen og lidt efter besked på at fjerne blindfolden, der stod hun foran mig i høje støvler og en lædercorsage, men en strap-on strittende foran.

Så Nydelse: Ja i høj grad

Så Ydmygelse: Nogen gange når man bare må tage i mod. Mere ydmygende er det, at overvære andre blive kneppet uden selv at blive det.

En Straf: Nej, overhovedet ikke

Skal det/ må det gøre ondt: Det gør lige ondt når ringmuslen udvider sig. Men ellers ikke, skal dog sige jeg aldrig har tændt på at blive udvidet mest muligt.

Skrevet
Dark Sugarbabe skrev, for 51 minutter siden:

😍

I've stood in an iron cage many times, strapped in, blindfolded. So I could only hear what was happening in the room right in front of me. My turn came later :)

Skrevet
  • Author
Dark Sugarbabe skrev, 1 time siden:

I had bought them, way too big. 🫣

Yes it's not the size but the doing

Pite skrev, for 32 minutter siden:

inden længe fik jeg min første anal orgasme, en helt ny og vild følelse, lidt efter kom nummer to, min krop var ved at blive revet i stykker af lider og nydelse.

Fantastisk beretning herligt at møde en kvinde som også nyder legen

Glæder mig til min første anal orgasme, den har jeg stadig til gode, men mon ikke det lykkes en dag ;)

Skrevet
  • Author
Pite skrev, for 6 minutter siden:

I've stood in an iron cage many times, strapped in, blindfolded. So I could only hear what was happening in the room right in front of me. My turn came later :)

Og I am ready for both positions

Skrevet
SpankingSub skrev, for 23 minutter siden:

Yes it's not the size but the doing

I know, but I have learned that it is better to start with small or medium and after that go to the big ones.

And one first-timer actually got scared when I un-packed my LARGE TOOLS 😆

Skrevet
SpankingSub skrev, for 22 timer siden:

For mændenes vedkommende:

Er det en nydelse?  Det skal det da helst være

En ydmygelse? Det kan det være, men hvis GPen giver udtryk for selv at nyde det, er det ikke ydmygende, synes jeg.

En straf? Det kan det laves til i et rollespil.

Skal det/ må det gøre ondt? Det skal ikke gøre ondt. Fortæl hende, hvis du er jomfru der. Du kan også øve dig lidt hjemme med en dildo og godt med glidekrem.

Skrevet

Du spørger om vi kvinder nyder at tage en mand med en strapon:

For mit vedkommende så, ja - det gør jeg. Og faktisk mere, end jeg havde forstillet mig på forhånd. Det handler måske ikke så meget om den fysiske nydelse for mig - selvom friktionen mod klitoris kan være ganske stimulerende og at man jo også kan anvende en dildo samtidig.

For mig er det største kick nok det psykologiske og følelsesmæssige: at se en mand overgive sig til mig, høre hans stemme skifte fra det kontrollerede til det ukontrollerede, mærke hans krop spænde og slappe af, mens dildoen bevæger sig ind og ud af ham. Med lidt øvelse kan han få orgasme, mens jeg pegger ham. Det er for mig en blanding af magt, dyb intimitet og meget ofte også en følelse af, at jeg giver ham noget, han ikke får andre steder. Og en stor tillidserklæring, da det er lidt tabubelagt for mænd at indrømme, at de fantaserer om - eller tænder på, at blive taget med strapon.

Men jeg elsker også det visuelle og taktile: at kigge ned og se strapon'en - pikken - glide ind i ham, vide at jeg bestemmer tempo, dybde og vinkel og igen, at han har tillid nok til at lade det ske. 

Er det en belønning eller en straf i D/s-dynamik? Både ja og nej - det er oftes begge dele - på samme tid 😀 Det er oftest en belønning maskeret som en straf og en ydmygelse - en ydmygelse manden inderst inde ønsker: 

Men pegging kan ligesåvel anvendes ved kærestesex. Det handler om tillid, sårbarhed, guiding og den specielle forbindelse, der opstår, når en mand overgiver sig fuldstændigt til mig i et rum, hvor han føler sig tryg. Missionærstillingen, hvor han ligger med benene oppe eller rundt om mig, hvor vi kysser intenst og hvor jeg langsomt trænger op i ham, mens vi holder øjenkontakten og rytmen langsomt sættes op. Eller hvor vi ligger i ske, og hvor jeg bagfra let kan stimulere hans pik, mens jeg tager ham.

Skrevet
Catana skrev, for 2 timer siden:

Flot skrevet, Taboo!

Taaak 😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.