Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu i Randers - bliv væk.

Håbløs service, gør ikke det aftalte, bruger telefon hele tiden også mens du er der.

Kun interesseret i at få dig ud.

Sjældent fårlug oplevelse 

Redigeret af Stapler
Overskrift

• Stapler changed the title to Lisa, Randers
Skrevet

Du har fuldstændig ret,  hendes force er ud så hurtigt som muligt, mens hun tekster på telefon

Overgearet engagement fra start med fuldstændig unormal orgasme stønnen før man overhovedet er startet noget som helst

Kan ikke anbefale og kommer ikke igen

https://annoncelight.dk/showad/450930

Redigeret af NP Dok
.

Skrevet

Det er lidt pudsigt, jeg havde jo egentlig en god oplevelse hos hende, men hun blev også varmet godt op med masser af tunge, jeg havde kun bestilt b2b, til sidst nærmest tiggede hun om at blive kneppet.

Men der har måske været en anden kemi, del om jeg ikke er nogen smart fyr, men jeg elsker at slikke. Jeg er også et gammelt røvhul, men måske er det det hun tænder på

Skrevet

Jeg er enig med Puk. Jeg har også haft gode oplevelser hos hende. Og skal besøge hende snart igen. Måske er det en anden kemi. Hun har ikke kigget på sin mobil under mit besøg og jeg er gået derfra meget god tilfreds. 

Skrevet

Hun skal da lige have en chance - hvor omtrent i hvilket kvarter bor Lisa?

Skal nok skrive en anmeldelse på mine objektive oplevelser.

Skrevet

jeg besøgte hende engang da hun var i århus (ca 6-9mdr siden), det var ok. fik hvad der var aftalt, lidt over middel.

Skrevet
  • Author

Ok. Har nu prøvet igen, kunne jo være jeg bare var uheldig...

Men jeg må indrømme det stadig ikke er mig, jeg synes stadig hun bare gerne vil have det overstået - også sælge flere ydelser, herunder uden kondom, og det er så ikke mig....

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.