Hop til indhold

Mangler de 10 nyeste tråde

Featured Replies

Skrevet

Nyt føles jo ikke altid godt, og man skal nok lige bruge lidt tid til at vænne sig til det nye layout.

Tænker det er fint, at annoncesektionen er forsvundet, for annoncerne her virkede generelt meget forældede.

Mest af alt mangler jeg dog de 10 nyeste tråde, der altid var på forsiden i det gamle layout. I det nye er der kun de 5 nyeste ude til højre.

Og 5 er alt for lidt. Ofte har jeg syntes, at de nyeste 20 eller 30 ville være endnu bedre end de 10, der var i gamle dage. Så 5 er alt alt for lidt.

Håber derfor, at der kommer de (mindst) 10 nyeste tråde tilbage igen.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 57 minutter siden:

Ofte har jeg syntes, at de nyeste 20 eller 30 ville være endnu bedre end de 10, der var i gamle dage.

Det er det mest rigtige der er skrevet længe herinde. Det er fint nok med 10, hvis man logger ind flere gange i døgnet, men er man ikke inde i 2-3 dage, så er det svært at se, hvad der er af nyt. Så ja tak til 30 nyeste :) 

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 36 minutter siden:

Det er det mest rigtige der er skrevet længe herinde. Det er fint nok med 10, hvis man logger ind flere gange i døgnet, men er man ikke inde i 2-3 dage, så er det svært at se, hvad der er af nyt. Så ja tak til 30 nyeste :) 

Eller nye tråde i den seneste uge...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.