Hop til indhold

For lille kontrast

Featured Replies

Skrevet

Det nye look er pænt, men kontrasten mellem læste indlæg og nye indlæg er for lille. Så jeg har svært ved at se om jeg allerede har læst et indlæg. Læste indlæg bør have en endnu svagere farve tone. Kontrasten var meget fin i det gamle layout.

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Der er en prik ved siden af overskriften på dem du ikke har læst. 

Forsvinder prikken ikke, hvis du pudser brillerne?? :) Jeg kan heller ikke se nogen prik og støtter horny69 ønske

Skrevet
anmelder skrev, for 1 time siden:

Forsvinder prikken ikke, hvis du pudser brillerne??

Det var dog en utrolig uforskammet måde at svare på. Når man prøver at hjælpe. 

lille_peter skrev, for 4 minutter siden:

Og ikke på telefonen

Jeg bruger EG på telefonen så hvis det virker på nogen og ikke andre er der nok jeres telefoner der er forældet. 
Ved ikke om billedet er med den melder fejl. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

bruger EG på telefonen så

Vi er nogen der er så gamle, at vi bruger noget der hedder en computer :) Det er sådan en slags telefon, som er for stor til lommen :) 

Og mens jeg så¨skrev dette, så kom billedet fra @SweettieDK på. 

Og vi taler forbi hinanden. det trådstarter startede med var, dem der står ovre til højre.

image.png.750885641db618b6eca08275472aea2b.png

Og her er INGEN prikker og det savner vi. Alternativt skal man åbne hver eneste tråd for at læse det nye og det er besværligt.

Redigeret af anmelder
rettet tekst

Skrevet
anmelder skrev, for 8 minutter siden:

Vi er nogen der er så gamle, at vi bruger noget der hedder en computer :) Det er sådan en slags telefon, som er for stor til lommen :) 

Og @lille_petersiger han har prikken på pc. 
Har set din redigering. 
Og ja vi talte så åbenbart forbi hinanden. Må se om I får Jeres ønske opfyldt. 
(Ellers må I jo købe nye briller 🧐, selvom jeg burde holde mig for go til at synke på dit niveau mht til at tale til andre)

Redigeret af SweettieDK

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.