Hop til indhold

Gode råd til håndtering af GP, som skriver uopfordret

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt en GP nogle gange. For et par uger siden skrev hun til mig: "Hvornår kommer du og besøger mig igen?" Det havde jeg planer om at gøre et par dage senere, så ved sidste besøg kommenterede jeg ikke, at hun skrev til mig.

Nu har hun så skrevet igen med samme spørgsmål.

Jeg har ikke tænkt mig at stoppe mine besøg, da jeg nyder dem. Vi har god sex og god kemi. Jeg overvejer at sige til hende, at jeg nok skal skrive, når jeg ønsker at besøge hende. Men jeg ønsker ikke, at det skal gå ud over den gode kemi og skønne sex (som er blevet bedre efter flere besøg).

Jeg aner ikke, om hun skriver uopfordret til andre. Men hun skriver selvfølgelig for at gøre business. Det er jeg selvfølgelig godt klar over.

Hvordan ville I håndtere det? Eller hvad har I evt. gjort i lignende tilfælde?

Skrevet
Unrusted skrev, for 56 minutter siden:

Hvordan ville I håndtere det? Eller hvad har I evt. gjort i lignende tilfælde?

Det kommer selvfølgelig helt an på, om man er ok med at få de uopfordrede beskeder eller ej.

Du har besøgt hende nogen gange, og hvis hun ved, at det ikke er et problem for dig i forhold til en kvinde derhjemme, er det jo bare et friskt forsøg på mersalg fra hendes side. Så må du selv spille med eller sige fra, efter temperament. Men spiller du med og belønner hendes indsats med et nyt besøg, må du forvente, at det fortsætter. 

Jeg er i forhold og kan ikke risikere, at der pludselig kommer en sms, som den du beskriver. Personligt kan jeg godt håndtere det og se charmen i det et stykke af vejen, men det duer på ingen måde, hvis andre ser en fræk besked før mig. Og det kan være nok, at der kommer noget fra et ukendt nummer, så er mistanken måske vækket, og det kan jeg ikke risikere. Heller ikke, selvom det måske kan lykkes mig at bortforklare. I hvert fald første gang.

Kontakter en pige mig uopfordret, vælger jeg derfor dels at undlade at svare, dels ikke at genbesøge. For så kan hun jo konstatere, at hendes indsats bærer frugt, og så er det jo med hendes briller dumt ikke at gøre det igen.

Omvendt ved jeg godt, at er man ikke i forhold, kan det sikkert være meget hyggeligt med lidt flirtende sms’er ind imellem. Det har andre EG-medlemmer givet udtryk for i ældre tråde om emnet. Og jeg kan ikke afvise, at jeg måske også selv ville have det på den måde, hvis jeg gennem noget tid var single.

Men på et tidspunkt går det nok fra glæde over at være udvalgt til, at en GP gider sende noget til dig, til irritation over det ene salgsfremstød efter det andet.

Skrevet

Det har jeg også prøvet. Vi sås næsten dagligt og skrev over 50 SMSer hver dag. Jeg tænker det er ren forretning for hvis der var gensidig kemi så er der flere ting hun kunne gøre for at gøre det nemmere for jer at ses. Det har hun ikke gjort. Derfor tror jeg egentlig ikke hun bliver følelsesmæssigt påvirket af at du siger fra. Min erfaring er at det kan ødelægge kemien hvis hun bliver ved med det for det kan blive drønirriterende. Derfor er det bedst at sige fra.

Her er nogen forslag til pæne måder at sige det på.
1) Tak fordi du skrev men det passer ikke så godt at du skriver på grund af min omgangskreds, de er lidt konservative. Men jeg skal nok skrive til dig når jeg får mulighed for at komme, ser frem til at se dig igen når det bliver muligt for mig.
2) Vi ses ofte og det koster jo lidt og jeg vil gerne kende mine udgifter på forhånd. Du kan altid skrive men det er bedst du ikke spørger om jeg kommer på betalt besøg, håber du forstår?
3) Tak fordi du skriver men nogen gange har jeg altså travlt, jeg står midt i noget og har ikke så god tid, er du ikke sød at lade mig tage initiativ til at komme på besøg fremover? Ser frem til at ses.

Skrevet

Jeg ville da føle mig lidt udvalgt og få mere lyst til at besøge hende. Men hvis du synes, det er ubelejligt at hun skriver uopfordret, mener jeg godt, du kan fortælle hende det, uden at det går ud over kemien. Det kan enhver GP godt forstå, tænker jeg. Lad være med at tænke på det som et problem, så er det nok ikke noget problem.

Skrevet
  • Author

Tak for jeres gode råd! Dem er jeg glad for. Jeg indrømmer, at det føles frækt, når hun skriver. Det giver indtryk af, at jeg er noget særligt. Men selvfølgelig er det business, da hun ikke skriver, at hun har lyst til "det eller det" med mig. Jeg vil bare undgå, at det ikke bliver til mere skriveri, som bliver irriterende.

Jeg har det i øvrigt også bedst med at mærke efter, hvornår lysten til sex er ekstra stor, og så booke tid. Ikke en dag, der måske er hektisk på arbejde eller andet.

Jeg har sendt hende en sms om, at jeg har lidt travlt og at jeg nok skal kontakte hende om en uges tid + ser frem til næste besøg. Så kan jeg se, om hun kan holde sig fra at sende besked så længe.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.