Pappa-Oscar 68 Skrevet for 3 timer siden (edited) https://annoncelight.dk/showad/449421 Var på besøg hos denne kvinde i dag. Hurtig kommunikation over sms og 45 min. bestilt. Døren går op, og en kvinde måske 10+ år ældre end annoncen viser, åbner. Billeder passer måske nogenlunde, men meget svært at afgøre, da gang og hyggerum er meget mørklagt. Vi får klaret betaling.... 1000 kr. for 45 min....med blæs uden. Jeg får lagt mig ned, og skal til at nyde "massagen" da døren går op, og veninden kommer ind i rummet. Hun tilbyder blow for 300 kr. ekstra af to piger..... det har jeg ikke efterspurgt, så viser ikke interesse herfor. Så går prisen ned til 200 kr. Jeg svarer høfligt nej og endelig forsvinder veninden tydelig lidt sur. Vi starter så ud med en 69, og jeg slikker Peggy og hun sutter mig. Efter lidt tid med dette hyggelige "arbejde" er den gamle klar til at mærke Peggy i cowboy stilling. Det går også fint og så afslutter jeg i doggy, som er min favorit stilling. Først nu da jeg trækker mig ud, ser jeg, at hun allerede havde monteret et kondom, da hendes hænder var skjult i 69 stillingen. Det havde hun monteret fuldstændig uden at det kunne mærkes. Da vi nu er færdige efter ca. 15 min. siger damen på gebrokken tysk ( hun kan ikke snakke engelsk ), at hun nu går i bad ?????? Jeg ligger fuldstændig målløs og venter på en fortsættelse, som ikke kommer. Hun kommer tilbage efter badet og da jeg spørger om, hvorfor hun lavede blow med kondom, sagde hun, at vi skulle passe på hinanden og smilte sødt. Jeg forklarer hende så, at det ikke er i orden at reklamere med uden blow i prisen, når det ikke er tilfældet. Det kan hun ikke lige forstå, selvom jeg forklarer det flere gange både på tysk og engelsk. Nu er jeg klar over, at det bare gælder om at lokke så mange godtroende mænd ( som mig ind ) og så yde en minial service. Jeg ved ikke om veninden yder ligeså dårlig service, men mistænker det, da det virker desperat at komme brasende ind i hyggerummet, og give den gamle et nærved hjertestop. Jeg har ikke skrevet en anmeldelse i lang tid, men vil lige advare andre, da jeg syntes,at det er lovlig frækt at yde dårlig service i 15 min. når der er betalt for 45 min. (Vidste jo ikke om servicen blev bedre hen ad vejen, men var villig til at gøre forsøget.) Jeg orkede ikke at diskutere med Peggy, da hun lige pludselig havde glemt alle hendes gebrokne tyske gloser. Så jeg tog klunset på og skred, hvilket tilsyneladende passede damen fint. Redigeret for 3 timer siden af Pappa-Oscar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 529 Skrevet for 3 timer siden Sgu imponerende hvis hun kan give dig kondom på uden at du mærker det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1056 Skrevet for 19 minutter siden ensomfyr skrev, for 2 timer siden: Sgu imponerende hvis hun kan give dig kondom på uden at du mærker det! Også min tanke. Jeg har aldrig fået et, hvor jeg ikke kunne mærke kondomet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg