Hop til indhold
Jasmin

At være god ved sig selv...

Recommended Posts

Jeg har holdt ego weekend. Har ikke engang taget opvasken. Flød på sofaen og havde en anelse ondt af mig selv. I går var jeg i Ålborg hvilket så betyder at jeg i dag kommer hjem til en meeeega opvask. Et drivhus fyldt med ukrudt. Og en stak rabarber i køleskabet som nok er blevet kedelige og bløde...

Men skal lige have fri fra job. Har et hold studerende i dag. Så er nok først hjemme ved 21 tiden desværre.

Nogen der giver en fodmassage.

Aftale med Sisse kl. 21.00 tjek. :wub:

Fodmassage til Sisse Tjek.

Asti klart til Sisse. Tjek :P

Lidt mundgodt til Sisse. tjek.

Venter på klokken bliver 21.00.

Jeg elsker nye aftaler.  :rolleyes: Sisse du kommer bare, jeg er bestemt klar. Så indsætter lige aftalen  :o

Så du ringer bare Sisse. hehehehe.

God dag til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Aftale med Sisse kl. 21.00 tjek. :wub:

Fodmassage til Sisse Tjek.

Asti klart til Sisse. Tjek :P

Lidt mundgodt til Sisse. tjek.

Venter på klokken bliver 21.00.

Jeg elsker nye aftaler.  :rolleyes: Sisse du kommer bare, jeg er bestemt klar. Så indsætter lige aftalen  :o

Så du ringer bare Sisse. hehehehe.

God dag til dig.

Det dér kan da KUN blive en dejlig aften... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Lige præcis Smuk Enlig Mor.  :wub:

Og du kan da også få en tur Ung Smuk Mor :lol:

... Uha..! Så generøs du er... ;)  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige præcis Smuk Enlig Mor. :wub:

Og du kan da også få en tur Ung Smuk Mor :lol:

Kanonkonge, når først du har færdigbehandlet Sisse, er dit krudt blevet vådt, så jeg overtager Smuksak og giver hende min forkælelsestur! :-P:-D Jeg trænger nemlig også til at være god ved mig selv. :-D :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kanonkonge, når først du har færdigbehandlet Sisse, er dit krudt blevet vådt, så jeg overtager Smuksak og giver hende min forkælelsestur! :-P:grin: Jeg trænger nemlig også til at være god ved mig selv. :grin: :grin:

Jamen tager da Ung Smuk Mor først  :grin:  :P  :P

Sisse kommer jo først kl 21 så alting er timet og tilrettelagt  :P  :P  :P  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen tager da Ung Smuk Mor først  :grin:  :P  :P

Sisse kommer jo først kl 21 så alting er timet og tilrettelagt  :P  :P  :P  :P

c152.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin, hvis du har adgang til rarbarber, så prøv kold rarbarbersuppe med vanilje is. Det smager simpelthen guddommeligt

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=3565

4_300.jpg

den er hermed sat på weekendens dessert liste... jeg skal gerne give rapport om udfaldet - laver naturligvis også selv isen :) 

men fuck det var en god ide at lave den grød igår... har været i topform i dag.... aldeles spitzenklasse vagt jeg har haft :)  den grød må koges noget oftere... det må jo være den der har gjort forskellen *ggg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jamen tager da Ung Smuk Mor først :grin::P:P

Sisse kommer jo først kl 21 så alting er timet og tilrettelagt :P:P:P:P

Sorry sweetie. Er først nået hjem nu og de små svin skal dikkes på maven. Så må have fodmassagen til gode til en anden gang..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry sweetie. Er først nået hjem nu og de små svin skal dikkes på maven. Så må have fodmassagen til gode til en anden gang..

@Kanonkonge. Du får så ikke onduleret Sisses fødder i dag, men jeg er da spændt på at høre, hvordan det gik hos den unge smukke mor. :-d

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Kanonkonge. Du får så ikke onduleret Sisses fødder i dag, men jeg er da spændt på at høre, hvordan det gik hos den unge smukke mor. :grin:

Hun svarede desværre aldrig igen. hehehehe

Men gode ting kommer jo til den der venter. så mon ikk også det sker for mig. har godt nok ventet længe nu  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hun svarede desværre aldrig igen. hehehehe

Men gode ting kommer jo til den der venter. så mon ikk også det sker for mig. har godt nok ventet længe nu  :-P  :-P  :-P

Hmm... Jeg erindrer vist ikke en direkte invitation... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm... Jeg erindrer vist ikke en direkte invitation... ;)

Hov fik du ikke den  :oops:  :oops:

Den, kan du så få nu da.  :-P  :-P

Du siger bare til.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...