kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 Ja pludselig, fik jeg forkerte billeder i hovedet My. Men tak, for forbruger oplysningen, at man ikke bliver blind. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 Jeg har holdt ego weekend. Har ikke engang taget opvasken. Flød på sofaen og havde en anelse ondt af mig selv. I går var jeg i Ålborg hvilket så betyder at jeg i dag kommer hjem til en meeeega opvask. Et drivhus fyldt med ukrudt. Og en stak rabarber i køleskabet som nok er blevet kedelige og bløde... Men skal lige have fri fra job. Har et hold studerende i dag. Så er nok først hjemme ved 21 tiden desværre. Nogen der giver en fodmassage. Aftale med Sisse kl. 21.00 tjek. Fodmassage til Sisse Tjek. Asti klart til Sisse. Tjek Lidt mundgodt til Sisse. tjek. Venter på klokken bliver 21.00. Jeg elsker nye aftaler. Sisse du kommer bare, jeg er bestemt klar. Så indsætter lige aftalen Så du ringer bare Sisse. hehehehe. God dag til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 13. Maj, 2014 Aftale med Sisse kl. 21.00 tjek. Fodmassage til Sisse Tjek. Asti klart til Sisse. Tjek Lidt mundgodt til Sisse. tjek. Venter på klokken bliver 21.00. Jeg elsker nye aftaler. Sisse du kommer bare, jeg er bestemt klar. Så indsætter lige aftalen Så du ringer bare Sisse. hehehehe. God dag til dig. Det dér kan da KUN blive en dejlig aften... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 Det dér kan da KUN blive en dejlig aften... Lige præcis Smuk Enlig Mor. Og du kan da også få en tur Ung Smuk Mor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 13. Maj, 2014 Lige præcis Smuk Enlig Mor. Og du kan da også få en tur Ung Smuk Mor ... Uha..! Så generøs du er... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 ... Uha..! Så generøs du er... Alt for søde piger da. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 13. Maj, 2014 Lige præcis Smuk Enlig Mor. Og du kan da også få en tur Ung Smuk Mor Kanonkonge, når først du har færdigbehandlet Sisse, er dit krudt blevet vådt, så jeg overtager Smuksak og giver hende min forkælelsestur! Jeg trænger nemlig også til at være god ved mig selv. :-D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 Kanonkonge, når først du har færdigbehandlet Sisse, er dit krudt blevet vådt, så jeg overtager Smuksak og giver hende min forkælelsestur! Jeg trænger nemlig også til at være god ved mig selv. :grin: Jamen tager da Ung Smuk Mor først Sisse kommer jo først kl 21 så alting er timet og tilrettelagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 13. Maj, 2014 Jamen tager da Ung Smuk Mor først Sisse kommer jo først kl 21 så alting er timet og tilrettelagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Maj, 2014 Jasmin, hvis du har adgang til rarbarber, så prøv kold rarbarbersuppe med vanilje is. Det smager simpelthen guddommeligt http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=3565 den er hermed sat på weekendens dessert liste... jeg skal gerne give rapport om udfaldet - laver naturligvis også selv isen men fuck det var en god ide at lave den grød igår... har været i topform i dag.... aldeles spitzenklasse vagt jeg har haft den grød må koges noget oftere... det må jo være den der har gjort forskellen *ggg* 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 13. Maj, 2014 Jamen tager da Ung Smuk Mor først Sisse kommer jo først kl 21 så alting er timet og tilrettelagt Sorry sweetie. Er først nået hjem nu og de små svin skal dikkes på maven. Så må have fodmassagen til gode til en anden gang.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 Det er en aftale Sisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Maj, 2014 de små svin skal dikkes på maven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 13. Maj, 2014 Sorry sweetie. Er først nået hjem nu og de små svin skal dikkes på maven. Så må have fodmassagen til gode til en anden gang..@Kanonkonge. Du får så ikke onduleret Sisses fødder i dag, men jeg er da spændt på at høre, hvordan det gik hos den unge smukke mor. :-d Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 @Kanonkonge. Du får så ikke onduleret Sisses fødder i dag, men jeg er da spændt på at høre, hvordan det gik hos den unge smukke mor. Hun svarede desværre aldrig igen. hehehehe Men gode ting kommer jo til den der venter. så mon ikk også det sker for mig. har godt nok ventet længe nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 14. Maj, 2014 Hun svarede desværre aldrig igen. hehehehe Men gode ting kommer jo til den der venter. så mon ikk også det sker for mig. har godt nok ventet længe nu Hmm... Jeg erindrer vist ikke en direkte invitation... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Maj, 2014 Hmm... Jeg erindrer vist ikke en direkte invitation... Hov fik du ikke den Den, kan du så få nu da. Du siger bare til. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg