Hop til indhold

RINGSTED/ SORØ/ HOLBÆK /SLAGELSE , VILDT..

Featured Replies

Skrevet

Jeg tænker, at tage en for holdet på fredag, så må vi se, om hun holder, hvad hun siger. 
Jeg har bedt om en tur som hendes beskrivelse, så må jeg se hvor det ender :-)

Redigeret af Henry11

Skrevet
  • Author
Henry11 skrev, den 18.3.2026 at 21:54:

Jeg tænker, at tage en for holdet på fredag, så må vi se, om hun holder, hvad hun siger. 

Fik du besøgt hende?

Skrevet

Nej desværre jeg blev syg, så jeg kom ikke afsted men planlægger en tur så jeg skal til Ringsted i løbet af 1 måned. Beklager

Skrevet

Og den anekdote handler ikke om noget som trådstarter efterlyser.

Brunfilla skrev, 1 time siden:

...

Nå - det var en anekdote,...

Skrevet

Jeg prøver igen uden anekdote. Min erfaring på stedet er at der benyttes falske billeder ud i det ekstreme. Jeg håber du kan bruge min kommentar til noget, idet jeg ikke må begrunde det yderligere. 

Skrevet
Brunfilla skrev, for 27 minutter siden:

Jeg prøver igen uden anekdote. Min erfaring på stedet er at der benyttes falske billeder ud i det ekstreme. Jeg håber du kan bruge min kommentar til noget, idet jeg ikke må begrunde det yderligere. 

Tak for at nu nu kom igennem med din information. Men det kan vel godt begrundes lidt mere. Altså uden anekdoter og moderators indsigelser

Skrevet
forkæleren skrev, 1 time siden:

Tak for at nu nu kom igennem med din information. Men det kan vel godt begrundes lidt mere. Altså uden anekdoter og moderators indsigelser

Ikke rigtigt, desværre. @Brunfilla kom med en oplevelse fra stedet, men da det ikke handlede om pigen, som @Milner spurgte til, blev det åbenbart vurderet som en afsporing, selvom det handlede om det korrekte sted.

Tilbage til forespørgslen om den pågældende pige.

• 1 month later...
Skrevet

Ja jeg var desværre ikke imponeret. Kvinden var sød nok, men der var mange tillæg, som ikke rigtig var oplyst men som man normalt mener er med. Nu er det et stykke tid siden, så må ærligt sige jeg husker ikke vildt meget, så det har ikke rigtig gjort indtryk på mig.

Skrevet

Jeg syntes at det er svært men ikke som jeg lige forventede. Jeg bad om hendes menu som hende beskrivelse men fik det ikke.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.