Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg taget mig sammen til at besøge Bella og fik samtidig lidt svar på hvor thaipigerne holder til. Nogle af dem holder til hos Bangkok i den østllige ende af Helsingørsgade, men hvad der blev af stedet i det vestlige industrikvarter vidste jeg ikke. Det var jo fortsættelsen af "Blue Elephant" - klinikken der først boede i den alleryderste ende af Helsingørsgade men som senere flyttede i et vekslende antal steder i det vestlige industrikvarter. Og som nu altså huser Bella og sikkert også andre thaikvinder. Stedet er rent og pænt og parkeringen lige ved døren er meget diskret - både fordi det er tæt på enden af vejen og fordi det er hegnet ind.

Men Bella er en ret lav thaikvinde med et par ret store og meget berøringsvenlige bryster - hun er lidt buttet men ikke fed. Missen er stram og jeg var igennem et program med sut og knep i et par stillinger før hun fik lov at massere min prostata med en finger i røven og en håndtrold som afslutning. Med lidt afslutttende massage efter mine ønsker blev det til en halv time til 1000kr.

Skrevet
  • Author

Det ved jeg ikke, jeg så en enkelt anden pige men som jeg heller ikke kender!

Skrevet
morfar1 skrev, den 17.3.2026 at 14:00:

Det ved jeg ikke, jeg så en enkelt anden pige men som jeg heller ikke kender!

var det en i en sort kjole?

Skrevet

Besøgte hende da hun var i Vejle, absolut ingen klager fra min side.

Ja hun snakkede lidt rigeligt, men hvis hun kommer tilbage, så springer jeg massage delen over og går direkte ombord i hendes fantastiske bryster med mere.

Skrevet

Besøgt hende i Vejle 2020 - 2022 dengang passede alder med 38 år ikke.  Men en jævn oplevelse.  

8000

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.