HANDYMAAAN 26 Skrevet for 3 timer siden (edited) Onny NEW in Eskilstrup Thai giegrl sweet &sexy so hot Jeg har været på morgen besøg Hos Onny I Eskildstrup i dag ( meget diskret sted, ude på landet) https://annoncelight.dk/showad/450266. jeg skrev til hende sidst på aftenen i går - Hun svarede hurtigt tilbage og vi fik lavet en aftale. 1 time Full Service: B2B massage +69 +sex(blowjob with out Other wishes, please ask Real kiss . Onny er en pæn Q. Højde: 155 cm. og vægt: 48 kg.. passer meget godt... Alder: 30 år....Hmmm... Her tænker jeg Ultimo 30... Blev taget pænt imod af det lille Nips... Med et kys, Kram og velkommen...Ind på værelset, af med tøjet... Hun spurgte om jeg ønskede mild - mellem eller hård massage, så hun mestrer tilsyneladende hele paletten.... Jeg valgte mellem... Massagen var ok, ingen pirring.. . B2B sprang jeg ubevidst over, for da jeg lå på ryggen kravlede hun op imod mit ansigt...Hendes bryster var for fristende et syn. Hun nyder uden tvivl at få slikket Nippels.... De blev hårde og da jeg lod den ene hånd glide ned i Rillen var hendes fisse våd og klar. Hun lagde sig på ryggen, buggede og spredte benene og sagde ... Do you want to lick my Pussy..... Ja Tak.... Hun har en lille fin blød Snæver fisse... Hun vil gerne sexe i alle stillinger og er meget smidig. Hendes favorit gætter jeg til at være missionær...... hun lagde sig helt ud mod kanten af madrassen,, bukkede , spredte og trak benene op imod hendes bryst, så fissen var helt" "blotlagt " klar til at tage imod helt i bund.... Onny er meget imødekommende, berøringsvenlig... En sød Q, der gerne vil dig det bedste ...Hun startede med kindkys,,,, men undervejs tøede hun op og i missionær, var hun om sig med bløde tungekys..... 1 time forsvinder hurtigt i selskab med Onny..... Redigeret for 1 time siden af Stapler Overskrift 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg