Guest Sisse Skrevet 12. Maj, 2014 Ja sikke dog et møgvejr der er her i Ålborg. Men godt der så er varme hænder til at sætte gang i blod omløber. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 12. Maj, 2014 Ja sikke dog et møgvejr der er her i Ålborg. Men godt der så er varme hænder til at sætte gang i blod omløber. Her buldrer og brager det. Og så regner det ekstremt voldsomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Maj, 2014 Her skinner solen. Dog , har der været regnvejr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2014 Her skinner solen også ind i mellem... Men i weekenden bliver det sommer igen juuuuhuu, strand og bikini year live it... Skøn dag til jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 12. Maj, 2014 Uha line. Det lyder lovende. Så kan jeg komme i haven igen og luge..... i bar røv. Hæ hæ. Elsker at bo på landet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2014 Uha line. Det lyder lovende. Så kan jeg komme i haven igen og luge..... i bar røv. Hæ hæ. Elsker at bo på landet Det lyder sgu hyggeligt sisse pigen, pas på med brændnælderne hihi... Ja det er skønt på landet- fred og ro og masser af frisk luft smil. God fornøjelse mange knus til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Maj, 2014 blandet landhandel her.... men rabarberne var våde da jeg plukkede dem for en time siden så det må næsten lige have regnet meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 12. Maj, 2014 Uha line. Det lyder lovende. Så kan jeg komme i haven igen og luge..... i bar røv. Hæ hæ. Elsker at bo på landet Ha ha Sisse den bemærkning minder mig om noget. Fik taget billeder sidste år og på et af dem kan man se to meget hvide striber under ballerne. Gæsten sagde at man godt kunne se at jeg nok ikke lige havde haft numsen op mod solen når jeg lugede ukrudt. Så æhhh det husker jeg lige i år. Vejret i Esbjerg. Blandet å så blæser det a høvled til som det plejer. Kh en Sunny med vind i håret. . Vil å ha rigtig sommer nu. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 12. Maj, 2014 Ha ha Sisse den bemærkning minder mig om noget. Fik taget billeder sidste år og på et af dem kan man se to meget hvide striber under ballerne. Gæsten sagde at man godt kunne se at jeg nok ikke lige havde haft numsen op mod solen når jeg lugede ukrudt. Så æhhh det husker jeg lige i år. Vejret i Esbjerg. Blandet å så blæser det a høvled til som det plejer. Kh en Sunny med vind i håret. . Vil å ha rigtig sommer nu. Det godt nok træls a bie a sønnejyde. Næsten sønderjydsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg