Hop til indhold

go mandag

Featured Replies

Skrevet

Ja sikke dog et møgvejr der er her i Ålborg. Men godt der så er varme hænder til at sætte gang i blod omløber.

Skrevet

Ja sikke dog et møgvejr der er her i Ålborg. Men godt der så er varme hænder til at sætte gang i blod omløber.

Her buldrer og brager det.

Og så regner det ekstremt voldsomt.

Skrevet

Her skinner solen også ind i mellem... Men i weekenden bliver det sommer igen juuuuhuu, strand og bikini year live it... Skøn dag til jer.

Skrevet

Uha line. Det lyder lovende. Så kan jeg komme i haven igen og luge..... i bar røv. Hæ hæ. Elsker at bo på landet

Skrevet

Uha line. Det lyder lovende. Så kan jeg komme i haven igen og luge..... i bar røv. Hæ hæ. Elsker at bo på landet

Det lyder sgu hyggeligt sisse pigen, pas på med brændnælderne hihi... Ja det er skønt på landet- fred og ro og masser af frisk luft smil. God fornøjelse mange knus til dig

Skrevet

blandet landhandel her....  men rabarberne var våde da jeg plukkede dem for en time siden så det må næsten lige have regnet meget :) 

Skrevet

Ha ha Sisse den bemærkning minder mig om noget. Fik taget billeder sidste år og på et af dem kan man se to meget hvide striber under ballerne. Gæsten sagde at man godt kunne se at jeg nok ikke lige havde haft numsen op mod solen når jeg lugede ukrudt.

Så æhhh det husker jeg lige i år. :P

Vejret i Esbjerg. Blandet å så blæser det a høvled til som det plejer.

Kh en Sunny med vind i håret. :). Vil å ha rigtig sommer nu. :)

Skrevet

Ha ha Sisse den bemærkning minder mig om noget. Fik taget billeder sidste år og på et af dem kan man se to meget hvide striber under ballerne. Gæsten sagde at man godt kunne se at jeg nok ikke lige havde haft numsen op mod solen når jeg lugede ukrudt.

Så æhhh det husker jeg lige i år. :P

Vejret i Esbjerg. Blandet å så blæser det a høvled til som det plejer.

Kh en Sunny med vind i håret. :). Vil å ha rigtig sommer nu. :)

Det godt nok træls a bie a sønnejyde.

Næsten sønderjydsk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.