Hop til indhold
Bedømmeren

Vejen Latino

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/438962

jeg vil lige hurtig komme med en bedømmelse af hende her efter jeg faldt over hendes profil og fandt den spændende.

jeg skrev til hende og der kom hurtig svar og vi fik aftalt hva der skulle ske. 
Så jeg indfinder mig på adressen og møder en skøn Latino i døren, jeg vil skyde på hun er 160cm høj, kæmpe bryster. Vi får betalingen ordnet (hun modtager også MobilePay) 

Vi starter med nogle rigtige kys med tungen og hun er rigtig god med hænderne og du må også røre alt hvad du vil på hende og hendes dejlige bryster. Så bliver jeg placeret på ryggen og hun giver et fantastisk blowjob, som man virkelig kan mærke hun nyder, så kommer olien frem og hun glider dejligt rundt på min krop og pirrer med hendes krop og kæmpe bryster. 
Så på med kondom og min pik glider ind i hendes dejlige våde og klare fisse og hun rider mig som en drøm, så bliver hun vendt om på alle 4 og får den i doggy hvilket hun virkelig nyder, så kan jeg mærke jeg snart skal komme, så om på ryggen med hende og kneppe hende i missionær stilling, og lige inden jeg kommer så af med kondomet også sprøjte udover hendes kæmpe bryster.

Hun er virkelig et besøg værd drenge, så bare kom afsted imens hun er i Vejen, I vil ikke blive skuffet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...