Matrosen 27 Skrevet for 5 timer siden (edited) God oplevelse i Skive. Skulle forbi Skive og ville se hvad byen tilbyder. Der er flere tilbud og mit valg faldt på Haru: https://annoncelight.dk/showad/441487 Allerede ved modtagelsen i entreen var hun meget imødekommende og kælen. Havde på forhånd aftalt 60 min. med det hele for 1.500 kr. Vi startede med et bad, hvor hun var meget omhyggelig med at vaske os begge. Gik ned på knæ og gav mig et BJ i badet. Efter badet ind på værelset, hvor jeg sad i en lænestol, hvor hun fortsatte med et BJ. Derefter på sengen, BJ, dejlig BtB-massage, hvor hun var meget berøringsvenlig. På med gummi og hun ‘red’ mig. Sluttede med et dejligt HJ og derefter et fælles bad. Haru’s ansigt indikerer at hun er ældre en annoncens fotoer, der måske er fotoshoppet. Men hun er ikke gammel og har et sødt og charmerende ansigt samt en dejlig og meget flot krop, hverken tyk eller tynd. Her lyver fotoene ikke. Stedet er et villa og boligkvarter i udkanten af Skive. Man kan parkere lige udenfor, mellem huset og fortorvet. - Haru kan varmt anbefales, fuld valuta for pengene. Desværre er hun kun på midlertidigt ophold og skifter mellem flere byer, men tænker at hun vil fortsætte med at annoncere under navnet Haru. Redigeret for 5 timer siden af Matrosen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2078 Skrevet for 5 timer siden Har besøgt hende i Ikast uden fest. Godt at læse at du havde en god oplevelse med hende. Enig i at alder ikke holder. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg