Uffer 31 Skrevet for 5 timer siden Er der nogen der har erfaringer med byttehandler? Jeg kan se i tidligere tråde at mange har noget dårligt at sige om det. Personligt har jeg igennem årene lavet rigtig mange byttehandler. Jeg kan nemt forstå pigerne er skeptiske til de ser hvad de bliver tilbudt. Men jeg har aldrig lavet en byttehandel hvor pigen ikke har sagt ja til en ny byttehandel hvis jeg skriver et halvt år senere.. Lad mig høre jeres erfaringer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 133 Skrevet for 5 timer siden (edited) Tænker du må være lidt mere specifik her, jeg har lavet rigtig mange byttehandler a la du får penge, jeg får fisse etc.. - det har fungeret ret godt er mine erfaringer Redigeret for 4 timer siden af lurikken 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 99 Skrevet for 4 timer siden Jeg tænker også, at der må være en uddybning af de byttehandler... Bygger man en carport, eller bytter man blot mønter for sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 269 Skrevet for 4 timer siden tja ! korrekt , lidt mere specifikt , ville da gøre det nemmere at svare på!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1517 Skrevet for 1 time siden Man kunne evt. bytte med 15 poser træpiller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 755 Skrevet for 25 minutter siden (edited) Jamen skal det skæres ud i pap ? Lige for tiden er det svært at købe træpiller, så hvis GP'en ikke har sikret sig et lager er det jo et måske akut behov. En pose med 15 kg træpiller koster i JemogFix pt 42 kr anset om det er 6 eller 8 mm. (altså hvis de har dem, og det er så vidt jeg ved det billgste lige pt.) Så de 15 poser løber op i 630 kr. Og så er vi ved essensen at trådstarters indlæg hvordan griber man det an. GP'en specificerer hvad hun vil have for sin ydelse, og kunden tilbyder et eller andet der er penge værd for GP'en og som vedkommende har brug for. Det kan være at kunden kan tilbyde arbejde, eller varer. For mig er det væsentlige at der sættes beløb på så hver især ved hvad det er de bidrager med. En times elskov for 1 times malerarbejde feks. Eller som ovenfor træpiller til en pris af 630 kr for ½ times elskov. Det er da en god forretning også for GP'en der får dem leveret til døren. Jeg besøgte et par GP'er der ikke selv havde bil, og de havde en petroleumsdreven varmeovn. Jeg hentede ofte petroleum til dem og den ene tilbød blowjobs for det, så var kontanterne ligesom ude af billedet. Nu var deres behov for petroleum om vinteren større end mit behov for blowjobs så det blev ikke til noget. Redigeret for 22 minutter siden af Moden slikken M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg