Uffer 31 Skrevet for 3 timer siden Er der nogen der har erfaringer med byttehandler? Jeg kan se i tidligere tråde at mange har noget dårligt at sige om det. Personligt har jeg igennem årene lavet rigtig mange byttehandler. Jeg kan nemt forstå pigerne er skeptiske til de ser hvad de bliver tilbudt. Men jeg har aldrig lavet en byttehandel hvor pigen ikke har sagt ja til en ny byttehandel hvis jeg skriver et halvt år senere.. Lad mig høre jeres erfaringer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 130 Skrevet for 3 timer siden (edited) Tænker du må være lidt mere specifik her, jeg har lavet rigtig mange byttehandler a la du får penge, jeg får fisse etc.. - det har fungeret ret godt er mine erfaringer Redigeret for 2 timer siden af lurikken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 99 Skrevet for 2 timer siden Jeg tænker også, at der må være en uddybning af de byttehandler... Bygger man en carport, eller bytter man blot mønter for sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 269 Skrevet for 2 timer siden tja ! korrekt , lidt mere specifikt , ville da gøre det nemmere at svare på!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg