Gæst Skrevet 12. Maj, 2014 Jeg har meget svært ved at gå igen hvis jeg først er kommet ind, Synes det er en dum situation som jeg sætter pigen i. Det er dog sket et par gange eller 3. Er kommet ind og "pludselig VIBRERER" telefonen i lommen, og desværre er jeg nødt til at gå igen, fordi der er opstået en situation på jobbet . Jeg kan ikke bare gå ind, som i en tøj buitk, og sige "Jeg kigger bare" Men igen det er kun sket for 2-3 på ca 2½ år Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 12. Maj, 2014 Hvis jeg kan se at der ikke er et vis glimt i øjet på manden når jeg åbner døren( altså wauuu glimtet) så spørger jeg om han er sikker på om han vil ind. Kan jeg mærke at han ikke kan lide at sige nej, så siger jeg som regel, du kan jo lige gå ned og tænke over det, og så vende tibage hvis det er. Jeg går ikke så meget op i om man er tyk, tynd, ung, gammel, smuk, grim, handicappet. Der skal bare helst være det glimt der. Er man fuld, møg beskidt, eller på stoffer, uhøflig, alt for dum at høre på, gør mig sur så afviser jeg som regel. Til den sidst nævnte siger jeg som regel. Ved du hva ? Nu har du gjort mig i så pisse sur at jeg ikke føler at jeg kan/ vil give dig en ordentlig behandling. Og da jeg lover fuld tilfredshed eller pengene tilbage vil jeg ikke lukke dig ind. Kh Sunny. Åhhh, Sunny..! Hvor jeg dog tiltrækkes af din ærlige, redelige og humoristiske tilgang til... livet... - Og hvor har du dog ret i det med glimtet i øjet - er det der - får han slet ikke muligheden for at vende om, førend jeg har hevet ham indenfor døren.. og låst den..! PS. Kan RIGTIG godt li dig..! PPS. Beklager mit spam, men kunne ikke beherske mig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 12. Maj, 2014 Jeg har endnu tilgode at afvise en gæst face to face, pga alder eller hygiejne. Der er dog gæster, jeg ikke kysser med, enten pga smag eller en 'kyssestil' jeg ikke bryder mig om Det er sket jeg har afvist i telefonen, hvis folk har været for dumme eller talt grimt, eller hvis jeg kunne fornemme, at jeg ikke ville kunne levere det manden ønskede. Dem der sender en SMS med 'Skal jeg komme og kneppe dig, kan du tage en stor pik....' Svarer jeg sjældent ;-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Maj, 2014 Jeg er endnu aldrig gået igen, selvom jeg nok burde have gjort det i 2-3 tilfælde. Det var først bagefter, at jeg i disse tilfælde blev så klog. Dels er det svært for mig at gå igen, når jeg først er kommet ind. Det jo næsten som at love pigen, at man fuldfører besøget, hvis døren først er gledet i bag een. Og man er vel et høfligt menneske. Dels er det da ærgerligt at skulle smutte, når man nu både har sat sig mentalt op til besøget, har fået kalenderen til at falde i hak, og er sluppet uset indenfor. Det er her, jeg så har taget chancen. Ganske som Holstebronx. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Maj, 2014 Ja, jeg kan jo godt se, at jeg nok ikke behøver ulejlige mig :oops: ;) nogle mænd på 50 ligner mænd på 70.... og andre mænd på 60 ligner nogen på 45 .... jeg tror altid man skal ulejlige sig hvis der er noget man mener er værd at ulejlige sig for... :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Maj, 2014 (edited) Jeg er endnu aldrig gået igen, selvom jeg nok burde have gjort det i 2-3 tilfælde. Det var først bagefter, at jeg i disse tilfælde blev så klog. Dels er det svært for mig at gå igen, når jeg først er kommet ind. Det jo næsten som at love pigen, at man fuldfører besøget, hvis døren først er gledet i bag een. Og man er vel et høfligt menneske. Dels er det da ærgerligt at skulle smutte, når man nu både har sat sig mentalt op til besøget, har fået kalenderen til at falde i hak, og er sluppet uset indenfor. Det er her, jeg så har taget chancen. Ganske som Holstebronx. Teknisk set tog jeg ikke chancen... Jeg vidste at det ville ende godt Jeg blev bare overrasket Redigeret 12. Maj, 2014 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 12. Maj, 2014 Ved mine 3 bedste besøg, var udseendet ikke lige det jeg havde forventet, men efter 2 til 5 minutter var det de smukkeste kvinder jeg har mødt. Det viser jo kun at rigtig skønhed kommer indefra, gudskelov for det, ellers var jeg blevet afvist mange gange. Har besøgt den ene af dem 3 gange nu, de andre 2 skal også snart besøges igen. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 12. Maj, 2014 Åhhh, Sunny..! Hvor jeg dog tiltrækkes af din ærlige, redelige og humoristiske tilgang til... livet... - Og hvor har du dog ret i det med glimtet i øjet - er det der - får han slet ikke muligheden for at vende om, førend jeg har hevet ham indenfor døren.. og låst den..! PS. Kan RIGTIG godt li dig..! PPS. Beklager mit spam, men kunne ikke beherske mig.. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Maj, 2014 Ved mine 3 bedste besøg, var udseendet ikke lige det jeg havde forventet, men efter 2 til 5 minutter var det de smukkeste kvinder jeg har mødt. Det viser jo kun at rigtig skønhed kommer indefra, gudskelov for det, ellers var jeg blevet afvist mange gange. Har besøgt den ene af dem 3 gange nu, de andre 2 skal også snart besøges igen. Man har vel en forestilling om hvordan pigerne med de slørede ansigter ser ud Men jeg har endnu aldrig ramt plet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 12. Maj, 2014 Man har vel en forestilling om hvordan pigerne med de slørede ansigter ser ud Men jeg har endnu aldrig ramt plet Det er vel ligesom kvinder, man kun har snakket i telefon med. Igennem flere år har man ud fra hendes stemme forestillet sig en 25-årig med langt lyst hår, ben helt op til nakken og en gudindekrop. Men den dag, man faktisk får hende at se, er virkeligheden mere 55år, 100 kg og fedtet hår... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet 12. Maj, 2014 Jeg besøger kun danske piger, bortset fra lidt thaimassage ind imellem, og hvis jeg ikke synes om pigen, så siger jeg kort og godt, at jeg vælger at gå igen. Kun få gange har jeg fået et surt blik. Jeg har én gang brugt den med, at jeg lige skulle ned i automaten og hæve lidt mere. Hun så MEGET glad og tilfreds ud, da jeg få minutter senere ringede på døren igen ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 12. Maj, 2014 Det er sjældent jeg går igen pga. pigens udseende, men nu går jeg også meget op i at checke det på forhånd og fravælger som regel alle over 60 - 65 kg, med enkelte undtagelser. Nej det er som regel dårlig belysning, der er årsagen til at jeg går igen. Evt. giver jeg dem en chance for at forbedre det, men hvis de er for uvillige eller langsomme til det eller bare ikke kan eller vil fremskaffe bedre belysning - ja, så siger jeg bare: "Ok - jeg går igen" - også selv om de viser brysterne frem, som jeg har oplevet i et enkelt tilfælde - og både de og hun var da også pæne nok, men hvorfor vælge en slank og smuk pige, hvis man ikke kan se hende rigtigt eller hvad hun laver - så for mig ville det være spild af penge - og også bare give os begge en dårlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Maj, 2014 apropos... jeg er lige blevet færdig med min vagt.... og her er et eksempel på at jeg foreslog - IKKE bad om - men foreslog en gæst at gå igen... og i øvrigt gav ham en anden piges nummer og hvorfor så det.. det var den sødeste ældre herre der stod foran mig... nok start 60erne... og utrolig charmerende, levende og vital han bliver lukket ind, men starter i entreen med totalt at bryde min intimsfære med ja... intimitet... kys og oplæg til gfe... nu tilbyder jeg ikke GFE for jeg er ikke til det... det der med kys er ikke mig med mindre jeg er helt oppe at ringe over et eller andet... så han gik øjeblikkeligt for tæt på... nå - fred være med det, for det kunne jeg rimelig behændigt komme uden om... men han kom altså kl 20 om aftenen og havde en forventning om at jeg nok ikke mente min annonce så alvorligt eller sagt på en anden måde... håbede han alligevel kunne få kys og nus og kram ect... under forvetningsafstemningen gik det på meget få øjeblikke op for mig at han tilmed havde en forventning om at jeg kunne sprøjte uanet.... kl 20??? efter en hel vagt og 4 gæster der beherskede teknikken??? ej vel ?? der er grænser for hvor meget kroppen kan dehydrere .... så selvfølgelig kunne jeg sprøjte men det gik hurtigt op for mig at jeg næppe ville kunne levere de litervis han forventede... alt ovenstående blev klart på ca 60 sekunder hvorefter jeg sødt sagde at absolut ville opfordre ham til at finde en anden pige der gør i alt det han troede han kunne overtale mig til... han var sød og høflig og blev naturligvis behandlet ditto - men med en klar opfordring til at gå igen fordi jeg ikke mente jeg kunne give ham det han søgte men naturligvis gerne ville prøve såfremt han ønskede det blev jeg sur over en kikset aftale.... nej da... blev jeg ærgelig.... lidt - for hvis han havde taget min annonce for pålydende - så havde han kunnet regne ud at jeg ikke var en lille buttet bly viol til kys og kram og uanede væskereserver det betød at en anden (genganger) som jeg rigtig gerne ville have set igen blev afvist fordi jeg troede tiden ville være optaget... men sådan er det jo bare.. personligt vil jeg hellere have at en gæst går igen for at finde en bedre matchet pige end at han går fra mig en halv time senere med skuffede forventninger!! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 13. Maj, 2014 (edited) personligt vil jeg hellere have at en gæst går igen for at finde en bedre matchet pige end at han går fra mig en halv time senere med skuffede forventninger!! Min ypperste respekt for den sætning Redigeret 13. Maj, 2014 af Prinz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2014 Hej. Jasmin. Først vil, jeg lige rose Prinz.. For, at komme mig i forkøbet. Men mener det selv samme som ham. (stor like Prinz) Jasmin. du er da bare en helt igennem dejlig kvinde. Du, er ærlig, reel, og respektfuld overfor den ældre herre. Ja, han kunne ha læst din profil. Men du fik ham ud på en værdig måde. RESPEKT. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 13. Maj, 2014 Jeg er flere gange gået, hvis der har været for stor forskel mellem det billede, jeg har studeret og virkeligheden. Jeg har høfligt sagt til hende, at jeg syntes, at billedet ikke lignede. Der har aldrig været problemer i den forbindelse. Jeg skal dog indrømme, at jeg mindst lige så mange gange er blevet, fordi jeg havde været så tændt på, at der skulle aktivitet i de nedre regioner. Så pigerne har efter min erfaring udbytte af at bruge billeder af meget velskabte modeller i stedet for af dem selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 13. Maj, 2014 Man har vel en forestilling om hvordan pigerne med de slørede ansigter ser ud Men jeg har endnu aldrig ramt plet Sjovt nok, så har jeg nogle gange, hvor jeg har besøgt en pige, hvor jeg kun har set billeder af hende med sløret ansigt - haft sådan lidt en underlig "deja vu" oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg