Energy 457 Skrevet 11. Maj, 2014 Læser tit især ved udlandske piger. At folk skriver at de er gået igen. Hvordan gøre i det eller fortæller pigen det uden hun bliver sur. Tror ikke selv jeg kunne få mig selv til det pga alt det besvær med at forklare at hun måske ikke ligner billederne. Tænker bare hvad vis hun bliver voldig eller en pimp kommer løbende. Er det noget i oplever Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 11. Maj, 2014 Læser tit især ved udlandske piger. At folk skriver at de er gået igen. Hvordan gøre i det eller fortæller pigen det uden hun bliver sur. Tror ikke selv jeg kunne få mig selv til det pga alt det besvær med at forklare at hun måske ikke ligner billederne. Tænker bare hvad vis hun bliver voldig eller en pimp kommer løbende. Er det noget i oplever Kære Energy. Jeg kan kun sige hvordan jeg helst vil have at manden giver udtryk for at han ikke ønsker at blive. Sig det som det er. Du er ikke min type eller lign. Ikke har glemt min pung i bilen. Skal lige hen og hæve flere penge. Den værste jeg har haft var. Tager du dankort ? Svar ja. Æhmmmm kan du tage mit metax kort. Hæ hæ Tror de fleste piger godt kan tåle at høre hvis man ikke er mandens type, det er en ærlig sag Hellere det end de andre undskyldninger. Altså der har da så været et par stykker der lige skulle hæve penge. Det var bare lige mit input her. Kh Sunny. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 11. Maj, 2014 Æhhhhh var lige lidt hurtig på af trækkeren, ser først nu at der stod udenlandske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 11. Maj, 2014 Æhhhhh var lige lidt hurtig på af trækkeren, ser først nu at der stod udenlandske piger. Esbjerg er også tæt på grænsen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. Maj, 2014 Ja - udenlandsk er et svært sprog. Som man siger, jeg kan alt på fransk undtaget sproget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Maj, 2014 Æhhhhh var lige lidt hurtig på af trækkeren, ser først nu at der stod udenlandske piger. Tak for svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 11. Maj, 2014 Esbjerg er også tæt på grænsen... Ratata !! Over i din kurv nu. Hehe. Krølle Energy. Var så lidt du. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 847 Skrevet 11. Maj, 2014 Læser tit især ved udlandske piger. At folk skriver at de er gået igen. Hvordan gøre i det eller fortæller pigen det uden hun bliver sur. Tror ikke selv jeg kunne få mig selv til det pga alt det besvær med at forklare at hun måske ikke ligner billederne. Tænker bare hvad vis hun bliver voldig eller en pimp kommer løbende. Er det noget i oplever Det sker sjældent for mig at billederne er helt falske, da man kan detektere ret mange af snyderne på forhånd med lidt sund fornuft og google images. Hvis/når det alligevel en sjælden gang er sket siger jeg noget i stil med: "I am sorry, but there is too much difference between the pictures in the advertisement and how you look in the real world, so I am gonna leave again." Og så bliver man lukket ud af døren igen. Jeg mener at det er vigtigt at sige tydeligt at det er på grund af u-retvisende billeder at man går - så har pigerne i det mindste en mulighed for at rette op på fejlen i fremtiden. Hvis vi alle sammen gik hver gang der var snydt med billederne, så ville der blive væsentligt færre falske billeder. At der skulle komme en vred pimp løbende lyder som en helt ubegrundet frygt. For det første har jeg aldrig set en pimp, og hvis der var en, ville han da være torskedum hvis han truede kunderne - så tager det jo ingen tid før en kunde melder ham til politiet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 11. Maj, 2014 Det sker sjældent for mig at billederne er helt falske, da man kan detektere ret mange af snyderne på forhånd med lidt sund fornuft og google images. Hvis/når det alligevel en sjælden gang er sket siger jeg noget i stil med: "I am sorry, but there is too much difference between the pictures in the advertisement and how you look in the real world, so I am gonna leave again." Og så bliver man lukket ud af døren igen. Jeg mener at det er vigtigt at sige tydeligt at det er på grund af u-retvisende billeder at man går - så har pigerne i det mindste en mulighed for at rette op på fejlen i fremtiden. Hvis vi alle sammen gik hver gang der var snydt med billederne, så ville der blive væsentligt færre falske billeder. At der skulle komme en vred pimp løbende lyder som en helt ubegrundet frygt. For det første har jeg aldrig set en pimp, og hvis der var en, ville han da være torskedum hvis han truede kunderne - så tager det jo ingen tid før en kunde melder ham til politiet. Jeg har heller aldrig set en pimp...men nogle gange er tricket jo at man bliver vist ind og så er det en anden pige der kommer ind... men det er nu sjældent... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Maj, 2014 Ja - udenlandsk er et svært sprog. Som man siger, jeg kan alt på fransk undtaget sproget. Fransk er ikke svært. Hest hedder "cheval" og sådan er det hele vejen igennem :eek: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. Maj, 2014 Tjaaaaa - men hvor langt kommer man med hele tiden at sige hest. Det kunne jo misforstås. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 11. Maj, 2014 Hej med jer jeg er gået nogle gange, men det har især været, når ydelser og pris på forhånd har været aftalt i telefon, og inden betalingen falder, så er det pludseligt tillægspriser for alt. All inklud er med alt i mit univers, og det har jeg fortalt pigerne pænt og høfligt, og sagt sådan er det i DK. jeg har aldrig gået grundet foto ikke helt ligner, men hvis vægten er væsentligt anderledes end oplyst, har jeg smuttet og sagt årsagen, det er måske ikke særligt pænt, men ærligt. Jeg har aldrig oplevet det har givet støj, sommetider har de pludselig fundet en anden pige og spurgt om det var OK, nogle gange har jeg sagt ja, og andre gange net tak KH Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 11. Maj, 2014 Interessant streng... Og den rammer en af mine kæpheste Jeg kan huske flere gange hvor en dansk pige er blevet vred over at jeg vælger at sige pænt nej tak og gå igen, end en udenlandsk pige. Der var godt nok en trans jeg havde sagt farvel til der kvitterede med en sms: "Goodbye Ton Cruise", bare fordi man har lidt ekstra kg... Sure løg Jeg er nok lidt kræsen når jeg besøger en pige, ikke nødvendigvis med udseendet, men absolut med noget kemi. Hvis jeg ikke følger noget imødekommenhed og lidt fælles kemi, så siger jeg pænt farvel. Heldigvis siger de fleste piger pænt farvel og lukker en ud igen. Har aldrig oplevet truende adfærd eller desideret problemer, men af og til et par sure miner. Som sagt mest fra danske piger. Typisk vælger jeg at sige, beklager du er ikke lige min type, eller bare "Nej tak". BB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 11. Maj, 2014 Det er helt fair at gå igen, vi tænder ikke på alle, sådan er det jo Jeg er helt på linje med Sunny mht måden det gøres på, sig det bare som det er 'Du er ikke lige min type' eller lign, fremfor 'Jeg skal lige ned og hæve penge'. Vi er jo ikke idioter.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 11. Maj, 2014 Hvad gør i piger så hvis der dukker en fyr op på bordellet som i ikke er interesseret i som kunde? (på forhånd undskyld for derail) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Maj, 2014 Hvad gør i piger så hvis der dukker en fyr op på bordellet som i ikke er interesseret i som kunde? (på forhånd undskyld for derail) siger: "Du er ikke min type" og lukker døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Maj, 2014 siger: "Du er ikke min type" og lukker døren Nå, Nille du er nok hurtigt til at spinne guld på Conchita Wurst bølgen - vidste bare ikke du havde skæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Maj, 2014 Hvad gør i piger så hvis der dukker en fyr op på bordellet som i ikke er interesseret i som kunde? (på forhånd undskyld for derail) en gang med en herre der var SÅ meget ældre end mig at jeg på forhånd vidste at jeg ville stå af mentalt.... en gang med en meget overvægtig fyr - tror ikke fysisk det ville kunne lade sig gøre og jeg er bare ikke til sværvægter-klassen... der er bare for mange ting jeg personligt synes er for... ucharmerende/besværligt... til at jeg har lyst til at gå igang... jeg insisterer på at gøre mit ypperste for at give gæsten en god oplevelse og det kan jeg ikke hvis jeg skal spænde mit abstraktions-niveau til bristepunktet.. og en gang med en perle der hårdnakket påstod at jeg ikke havde gjort opmærksom på det i mine annoncer at jeg ikke ville have ham ind af døren.. han blev ved indtil jeg sagde "2 sek.... snuppede min laptop og spurgte ... hvor fandt du mig???" og vupti.. på sexpiger.dk viste jeg ham så den store fede fremhævede skrift der markerer at Jeg modtager KUN!! danske/skandinaviske mænd over 18 år han gik da igen men jeg synes sgu han var lovlig længe om at fatte beskeden... jeg gør det her fordi jeg elsker det - men jeg elsker det altså kun med fyre der falder inden for mine personlige rammer... og kan jeg se at manden er udenfor kategori - så takker jeg sødt og høfligt nej tak og lukker døren igen inden han overhovedet er kommet ind 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 11. Maj, 2014 en gang med en herre der var SÅ meget ældre end mig at jeg på forhånd vidste at jeg ville stå af mentalt.... en gang med en meget overvægtig fyr - tror ikke fysisk det ville kunne lade sig gøre og jeg er bare ikke til sværvægter-klassen... der er bare for mange ting jeg personligt synes er for... ucharmerende/besværligt... til at jeg har lyst til at gå igang... jeg insisterer på at gøre mit ypperste for at give gæsten en god oplevelse og det kan jeg ikke hvis jeg skal spænde mit abstraktions-niveau til bristepunktet.. og en gang med en perle der hårdnakket påstod at jeg ikke havde gjort opmærksom på det i mine annoncer at jeg ikke ville have ham ind af døren.. han blev ved indtil jeg sagde "2 sek.... snuppede min laptop og spurgte ... hvor fandt du mig???" og vupti.. på sexpiger.dk viste jeg ham så den store fede fremhævede skrift der markerer at Jeg modtager KUN!! danske/skandinaviske mænd over 18 år han gik da igen men jeg synes sgu han var lovlig længe om at fatte beskeden... jeg gør det her fordi jeg elsker det - men jeg elsker det altså kun med fyre der falder inden for mine personlige rammer... og kan jeg se at manden er udenfor kategori - så takker jeg sødt og høfligt nej tak og lukker døren igen inden han overhovedet er kommet ind Hehe jeg kom ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Maj, 2014 Hehe jeg kom ind ja mænd i "du er da bare dejlig"-kategorien hiver jeg selv ind af døren det smil var da slet ikke til at stå for *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 11. Maj, 2014 ja mænd i "du er da bare dejlig"-kategorien hiver jeg selv ind af døren det smil var da slet ikke til at stå for *gg* Tror vist også at jeg smilte over hele hovedet da jeg så dig for første gang Kunne sgu slet ikke lade være, selvom jeg havde en aftale med mig selv om at være totalt cool Det gik sgu ikke så godt, da jeg først så dig Pis siger jeg bare. Mig og mit dumme hjerte :wub: :wub: :wub: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Maj, 2014 (edited) .... en gang med en herre der var SÅ meget ældre end mig at jeg på forhånd vidste at jeg ville stå af mentalt.... Ja, jeg kan jo godt se, at jeg nok ikke behøver ulejlige mig :oops: ;) Redigeret 12. Maj, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 12. Maj, 2014 Jeg tror også thaierne (og asiatere generelt) er bedre til det med respektfuld ældrepleje . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 12. Maj, 2014 Hvis jeg kan se at der ikke er et vis glimt i øjet på manden når jeg åbner døren( altså wauuu glimtet) så spørger jeg om han er sikker på om han vil ind. Kan jeg mærke at han ikke kan lide at sige nej, så siger jeg som regel, du kan jo lige gå ned og tænke over det, og så vende tibage hvis det er. Jeg går ikke så meget op i om man er tyk, tynd, ung, gammel, smuk, grim, handicappet. Der skal bare helst være det glimt der. Er man fuld, møg beskidt, eller på stoffer, uhøflig, alt for dum at høre på, gør mig sur så afviser jeg som regel. Til den sidst nævnte siger jeg som regel. Ved du hva ? Nu har du gjort mig i så pisse sur at jeg ikke føler at jeg kan/ vil give dig en ordentlig behandling. Og da jeg lover fuld tilfredshed eller pengene tilbage vil jeg ikke lukke dig ind. Kh Sunny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Maj, 2014 (edited) Hvis jeg kan se at der ikke er et vis glimt i øjet på manden når jeg åbner døren( altså wauuu glimtet) så spørger jeg om han er sikker på om han vil ind. Kan jeg mærke at han ikke kan lide at sige nej, så siger jeg som regel, du kan jo lige gå ned og tænke over det, og så vende tibage hvis det er. Jeg går ikke så meget op i om man er tyk, tynd, ung, gammel, smuk, grim, handicappet. Der skal bare helst være det glimt der. Er man fuld, møg beskidt, eller på stoffer, uhøflig, alt for dum at høre på, gør mig sur så afviser jeg som regel. Til den sidst nævnte siger jeg som regel. Ved du hva ? Nu har du gjort mig i så pisse sur at jeg ikke føler at jeg kan/ vil give dig en ordentlig behandling. Og da jeg lover fuld tilfredshed eller pengene tilbage vil jeg ikke lukke dig ind. Kh Sunny.Jeg har faktisk engang fået sådan et chok da glædespigen åbnede døren at jeg overvejede om det var noget for mig. Der var ikke noget i vejen med hende men jeg havde bare forestillet mig et andet udseende Heldigvis gik der kun 2 min. så var jeg fortabt i hende og jeg fik en kanon oplevelse Og den eneste grund til at jeg ikke har fået besøgt hende igen er pga. min økonomi. Folk herinde ville få kaffen galt i halsen hvis jeg nævnte navnet :D Redigeret 12. Maj, 2014 af holstebronx 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg