Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ud fra teksten, så tror jeg du bliver dybt skuffet.

Hun er ikke mere Dansk end jeg er kineser :) der er for mange stavefejl i teksten. alt uden gummi og crempie i alle huller for alarm lamperne til at lyse kraftigt. Når man så opgiver "åsvej 5", så både blinker og hyler advarselslamperne :) 

hvis du googler adressen, så ligger der en skole, en lysfabrik og en ladestation på adressen !!

Vi ser frem til en anmeldelse :) 

Skrevet
anmelder skrev, for 42 minutter siden:

hvis du googler adressen, så ligger der en skole, en lysfabrik og en ladestation på adressen !!

Ok det synes jeg på en måde er rart. Kan bidrage med. Det er sådan helt generelt unormal adfærd at oplyse sin adresse i annoncen, især ved privat/diskret. Så kunne være chikane af en privat person. Er det så heldigvis ikke i dette tilfælde. 

Skrevet
SweettieDK skrev, den 10.3.2026 at 23:49:

Er det så heldigvis ikke i dette tilfælde. 

betyder det, at du kender hende/stedet??

Skrevet
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

Nej betyder jeg ikke tænker nogen arbejder fra de virksomheder du nævner er på adressen. Eller for den sags skyld at der er privat bolig. 

Ok tak for forklaringen. Gik lidt hurtigt med at læse det du srev. jeg vil jo nødig ødelægge hendes forretning, hvis hun virkelig boede på adressen :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.