Hop til indhold
mijen

Yara i Aalborg

Recommended Posts

Havde fornøjelsen at besøge Yara i Nørresundby for en uges tid siden, hun ville gerne have en anmeldelse her, og det får hun så. 

Flot og velplejet pige, med godt humør og meget imødekommende. Havde bestilt en time og havde forinden spurgt om hun var god til at massere, for det er langt fra alle thaipiger der er det. I dette tilfælde ramte jeg plet. Sikke en omgang massage. Jeg havde længe døjet med nakke/skuldre og her er en pige der har 100% styr på at give massage og ramme de rigtige steder. Hun tager hårdt fat, hvilket jeg godt kan lide - og hun satte en ære i at få styr på mine smerter og få min løsnet op. 

efter ca 40 minutter var vi kommet til det frække, og jeg fik et dejligt blow uden og afsluttede med et dejligt knald - selvom jeg er lidt over gennemsnittet tog hun godt fra og vred sig lidt, men bestemt et knald til u/g. 

Kommer helt sikkert igen. 

https://annoncelight.dk/showad/448872

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...