peter.c 435 Skrevet for 9 timer siden (edited) kommer lige fra Lisa igen og på enhver måde afslappet trængte til rigtig massage og må sige hun skuffer aldrig ! jeg blev varmet godt op med en blød massage og senere en dyb god massage af musklerne i nakke - skulder - ryg ! det er dejlig med en massør som faktisk lytter til hvor og hvordan man gerne vil ha massage ! efter den rigtige massage blev til lidt hankypanky og det er hun ret go' til - der er ikke travlt og aldrig noget med at "din tid er gået - finish up " masser af pirring og leg og flirtende massage ...ind imellem den rigtige massage hehe så jeg blev varmet god igennem totalt god stil - hun booker ikke kunder, sådan at der kun er 15 min imellem hver kunde - det er min fornemmelse af der altid er god tid. der bliver ikke snydt med tiden som hos så mange andre steder og de grønne - hvor massøren pludselig skal ud og så tilbage igen - tjekke telefonen eller bare en halvdårlig gang oliesjask ... fotos er helt retvisende - og ja hendes bryster er hjulpet, men de er lavet så godt at de virker naturlige faktisk noget af det bedste massage jeg har fået i århus og det gælder også hvis jeg tæller de "grønne" steder med . https://annoncelight.dk/showad/433715 Redigeret for 9 timer siden af peter.c 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg