Hop til indhold
peter.c

Lisa - århus dejlig massage med det hele :P

Recommended Posts

;) kommer lige fra Lisa igen og på enhver måde afslappet  :P 

trængte til rigtig massage og må sige hun skuffer aldrig !

jeg blev varmet godt op med en blød massage og senere en dyb god massage af musklerne i nakke - skulder - ryg !

det er dejlig med en massør som faktisk lytter til hvor og hvordan man gerne vil ha massage !

efter den rigtige massage blev til lidt hankypanky og det er hun ret go' til  - der er ikke travlt og aldrig noget med at "din tid er gået - finish up "

masser af pirring og leg og flirtende massage ...ind imellem den rigtige massage ;) hehe så jeg blev varmet god igennem 

totalt god stil - hun booker ikke kunder, sådan at der kun er 15 min imellem hver kunde - det er min fornemmelse af der altid er god tid.

der bliver ikke snydt med tiden som hos så mange andre steder og de grønne - hvor massøren pludselig skal ud og så tilbage igen - tjekke telefonen eller bare en halvdårlig gang oliesjask ...

fotos er helt retvisende - og ja hendes bryster er hjulpet, men de er lavet så godt at de virker naturlige 

faktisk noget af det bedste massage jeg har fået i århus og det gælder også hvis jeg tæller de "grønne" steder med . 

https://annoncelight.dk/showad/433715

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...