Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Hvorfor JEG har valgt denne branche...

Recommended Posts

Guest Smuk Enlig Mor

Affødt af Filosoffens tråd ”Er køb/salg af sex en del af ens seksualitet?”, vil jeg nu blotte mig lidt, og give mit besyv med, da spørgsmålet virkelig satte mange tanker i gang i mit indre… :wacko:

Min bevæggrund for at vælge denne branche, er ikke primært pengene, som mange nok kunne fristes til at tro…

Mit behov er et andet og meget dybfølt behov. Et behov jeg har for at behage, please ... og høste anerkendelse herfor… Helt banalt og helt basalt…

Jeg har siden jeg havde mine første spæde seksuelle erfaringer, som 18-årig, altid vidst, at jeg var submissiv i min seksualitet… Behovet for at gøre mit ypperste – virkelig behage min elsker – fyldte mere, end min egen direkte nydelse, da jeg blev og bliver tilfredsstillet i at yde... ;)

At opleve en mands begær, lyst, ild, dyriske lidenskab og nydelse – rettet mod mig – betyder langt mere, end en egentlig fysisk orgasme, da min største forløsning udspringer af, at opleve hans nydelse, i kraft af det jeg gør, og sådan vil det nok altid være…

At blive feteret, begæret og indtaget, at høste anerkendelse i form af ros, at han har lyst til at besøge mig igen... og igen... og igen, en ”tak for sidst mail”, den dybe, fortrolige samtale efter kampens hede… og pengene…  - Hele den kombination er det, der gør det for mig, og gør, at jeg har oprigtigt lyst – og behov – for at fortsætte…

Jeg opnår, for det meste, fysisk orgasme, men den ro, kraft og hvile jeg kan mærke i min krop og mit sind efterfølgende, er altoverskyggende, og får mig til at spinde som en lille missekat ^_^... Disse elementer afføder så et større overskud som mor, veninde, sportsudøver og målrettet studerende… Så rent win/win... ;)

For mig er det jeg tilbyder ikke ”bare sex” – for mig er det en smuk dans mellem to ligeværdige mennesker – en meget intim stund, ja, en berigende oplevelse i mere end én forstand.. :wub:

Jeg giver rigtig meget af mig selv, til de mænd der besøger mig, hvilket også er grunden til, at jeg pt. ikke ønsker at se mere end én mand, de dage jeg er tilgængelig… Kan ikke gøre noget halvt – og vil gerne give den bedste oplevelse, jeg er i stand til, hvilket jeg ikke formår, hvis jeg er opfyldt af en anden – i mental forstand… :blink:

… Så derfor, til alle jer der har ønsket et lille eventyr med mig, er ventetiden pt. lidt lang, hvilket jeg naturligvis beklager… Men omvendt rummer tålmodighed også nøglen til alt – man får kyllingen ved at udruge ægget – ikke ved at knuse skallen… :)

Dette var en lille smagsprøve af mine bevæggrunde - og håber da, kvinder som mænd, vil byde ind med jeres, da det kunne være spændende at høre lidt om, hvad der driver jer..?

Rigtig dejlig søndag til hver og én – og ønsket om en skøn Mor's dag til alle mødrene herinde. - Min har indtil videre, været KNALDgod..! ;) :wub:  

Kys & Kram fra Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil bare udtrykke min dybeste respekt for dit koncept med kun 1 kunde pr. dag - så må man også være parat til at betale lidt ekstra  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Smuk enlig mor.

Et meget, smuk og personligt. Indlæg du, har leveret her, Ung smuk mor, man kan mærke, du har tænkt en del over. Hvad, og hvorfor du vil, ville i denne branche. Og det er da noget som man absolut, skal gøre efter min mening. 

Ja og det med en kunde pr. dag. det er ualmindelig flot respekt.

Du snakker om i dit indlæg. Om anerkendelsen, at få ros. Ja det bestræber vi selvfølgelig alle, at få selvtilliden bliver større. Og, hvis vi bliver mødt tilstrækkeligt med flere positive tilkendegivelser end smertefulde, vil vi udvikle os naturligt og handle herudfra med en naturlig impuls til at række ud efter andre mennesker og have tillid til, at andre mennesker vil os noget godt.

Og Som potentiel kunde hos dig. Vil det da være en dejligt, du giver så meget af dig selv. Så alene der. Får du sku lige et mega stort knus og kram.

Kan godt lide din tankegang, om det, at være ligeværdige, men set i min verden, kan det blive svært, Jeg er ikke negativ her. Men det, at jeg kommer og betaler for din tid. og hvad, skal man sige forventer en servise, gør jo, at jeg ikke bliver andet end en kunde. Men når det er sagt, Så ved vi mænd det jo godt når vi besøger jer piger. Men en smuk tanke er det.

Nå nu blev det et langt, svar til dig sorry hehehehehe.

Men tak, for et lille indsigt i din verden Smuk Enlig mor. Må du få en masse dejlige eventyr. Og møde en masse glade mænd, der kan tilfredsstille dig,

God mors dag til dig, håber pigen/drengen glæder dig på denne regnfulde søndag. Og må den blive rigtig god. 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

... At blive feteret, begæret og indtaget, at høste anerkendelse i form af ros, at han har lyst til at besøge mig igen... og igen... og igen, en ”tak for sidst mail”, den dybe, fortrolige samtale efter kampens hede…

... For mig er det jeg tilbyder ikke ”bare sex” – for mig er det en smuk dans mellem to ligeværdige mennesker – en meget intim stund, ja, en berigende oplevelse i mere end én forstand.. :wub:

Jeg kan svært godt lide disse passager.

De minder meget om mine egne forestillinger om et vellykket besøg hos en glædespige. Og som jeg faktisk har været heldig at opleve det en del gange :-P :-P :) :).

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Sikke et fantastisk, afklaret og afbalanceret indlæg. Hvor lyder du skøn!

Kæmpe kæmpe "synes godt om" herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor
;) 

Vil bare udtrykke min dybeste respekt for dit koncept med kun 1 kunde pr. dag - så må man også være parat til at betale lidt ekstra  :D

Hmm. Jernsvin... Ved ikke, om man kan generalisere på dén måde at én pr. dag = højere pris... Tror - og ved - at der findes mange kvinder, der sagtens kan yde en sublim service, selvom du er gæst nr. 4 eller 5... Jeg kan bare ikke - eller det tror jeg ikke, at jeg kan, for er ski så træt bagefter... ;)

... Min pris har faktisk intet med ovenstående at gøre - det er blot den, jeg selv mener, at jeg er værd... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hej Smuk enlig mor.

Et meget, smuk og personligt. Indlæg du, har leveret her, Ung smuk mor, man kan mærke, du har tænkt en del over. Hvad, og hvorfor du vil, ville i denne branche. Og det er da noget som man absolut, skal gøre efter min mening. 

Ja og det med en kunde pr. dag. det er ualmindelig flot respekt.

Du snakker om i dit indlæg. Om anerkendelsen, at få ros. Ja det bestræber vi selvfølgelig alle, at få selvtilliden bliver større. Og, hvis vi bliver mødt tilstrækkeligt med flere positive tilkendegivelser end smertefulde, vil vi udvikle os naturligt og handle herudfra med en naturlig impuls til at række ud efter andre mennesker og have tillid til, at andre mennesker vil os noget godt.

Og Som potentiel kunde hos dig. Vil det da være en dejligt, du giver så meget af dig selv. Så alene der. Får du sku lige et mega stort knus og kram.

Kan godt lide din tankegang, om det, at være ligeværdige, men set i min verden, kan det blive svært, Jeg er ikke negativ her. Men det, at jeg kommer og betaler for din tid. og hvad, skal man sige forventer en servise, gør jo, at jeg ikke bliver andet end en kunde. Men når det er sagt, Så ved vi mænd det jo godt når vi besøger jer piger. Men en smuk tanke er det.

Nå nu blev det et langt, svar til dig sorry hehehehehe.

Men tak, for et lille indsigt i din verden Smuk Enlig mor. Må du få en masse dejlige eventyr. Og møde en masse glade mænd, der kan tilfredsstille dig,

God mors dag til dig, håber pigen/drengen glæder dig på denne regnfulde søndag. Og må den blive rigtig god. 

KK

Kæreste Kanonkonge - gnæg, gnæg - bringer altså lidt associationer frem på nethinden, det der nick... :D

... Forstår godt dine tanker i forbindelse med ligeværdighedsbegrebet - eller jeg prøver i det mindste... Dog er jeg uenig med dig, da man sagtens kan være ligeværdige, selvom man ikke nødvendigvis er ligestillede... Forstår du..? ;)

- Jeg er IKKE af større værdi end du, men jeg er anderledes stillet, så er det det du mener, er jeg enig, ellers må du lige forklare dig igen... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg kan svært godt lide disse passager.

De minder meget om om mine egne forestillinger om et vellykket besøg hos en glædespige. Og som jeg faktisk har været heldig at opleve det en del gange :-P :-P :) :).

Kære X,

Det kan jeg godt forstå, at du kan... ;)

Og ja, du er en rigtig heldig slambert, er du..! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kæreste Kanonkonge - gnæg, gnæg - bringer altså lidt associationer frem på nethinden, det der nick... :D

... Forstår godt dine tanker i forbindelse med ligeværdighedsbegrebet - eller jeg prøve r i det mindste... Dog er jeg uenig med dig, da man sagtens kan være ligeværdige, selvom man ikke nødvendigvis er ligestillede... Forstår du..? ;)

- Jeg er IKKE af større værdi end du, men jeg er anderledes stillet, så er det det du mener, er jeg enig, ellers må du lige forklare dig igen... :)

Det er bestemt den nederste linie jeg hentyder til Smuk, Nej mener ikke du er af større værdi men anderledes stillet.

Eller sige du, har jo en form for magt hvis du forstår ifht. til mig. Men tror vi er enige Smuk hehehehe.

Skal ikke ødelægge din dejlige indlæg med dette, Jeg mener det er så flot skrevet,at det skal stå som det essentielle.  :-P

Lad dig ikke narre af mit nick  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Smukke

Et rigtigt søndagsindlæg. Dejligt. Især, når det er gråvejr.

hilsen

john55

Affødt af Filosoffens tråd ”Er køb/salg af sex en del af ens seksualitet?”, vil jeg nu blotte mig lidt, og give mit besyv med, da spørgsmålet virkelig satte mange tanker i gang i mit indre… :wacko:

Min bevæggrund for at vælge denne branche, er ikke primært pengene, som mange nok kunne fristes til at tro…

Mit behov er et andet og meget dybfølt behov. Et behov jeg har for at behage, please ... og høste anerkendelse herfor… Helt banalt og helt basalt…

Jeg har siden jeg havde mine første spæde seksuelle erfaringer, som 18-årig, altid vidst, at jeg var submissiv i min seksualitet… Behovet for at gøre mit ypperste – virkelig behage min elsker – fyldte mere, end min egen direkte nydelse, da jeg blev og bliver tilfredsstillet i at yde... ;)

At opleve en mands begær, lyst, ild, dyriske lidenskab og nydelse – rettet mod mig – betyder langt mere, end en egentlig fysisk orgasme, da min største forløsning udspringer af, at opleve hans nydelse, i kraft af det jeg gør, og sådan vil det nok altid være…

At blive feteret, begæret og indtaget, at høste anerkendelse i form af ros, at han har lyst til at besøge mig igen... og igen... og igen, en ”tak for sidst mail”, den dybe, fortrolige samtale efter kampens hede… og pengene…  - Hele den kombination er det, der gør det for mig, og gør, at jeg har oprigtigt lyst – og behov – for at fortsætte…

Jeg opnår, for det meste, fysisk orgasme, men den ro, kraft og hvile jeg kan mærke i min krop og mit sind efterfølgende, er altoverskyggende, og får mig til at spinde som en lille missekat ^_^... Disse elementer afføder så et større overskud som mor, veninde, sportsudøver og målrettet studerende… Så rent win/win... ;)

For mig er det jeg tilbyder ikke ”bare sex” – for mig er det en smuk dans mellem to ligeværdige mennesker – en meget intim stund, ja, en berigende oplevelse i mere end én forstand.. :wub:

Jeg giver rigtig meget af mig selv, til de mænd der besøger mig, hvilket også er grunden til, at jeg pt. ikke ønsker at se mere end én mand, de dage jeg er tilgængelig… Kan ikke gøre noget halvt – og vil gerne give den bedste oplevelse, jeg er i stand til, hvilket jeg ikke formår, hvis jeg er opfyldt af en anden – i mental forstand… :blink:

… Så derfor, til alle jer der har ønsket et lille eventyr med mig, er ventetiden pt. lidt lang, hvilket jeg naturligvis beklager… Men omvendt rummer tålmodighed også nøglen til alt – man får kyllingen ved at udruge ægget – ikke ved at knuse skallen… :)

Dette var en lille smagsprøve af mine bevæggrunde - og håber da, kvinder som mænd, vil byde ind med jeres, da det kunne være spændende at høre lidt om, hvad der driver jer..?

Rigtig dejlig søndag til hver og én – og ønsket om en skøn Mor's dag til alle mødrene herinde. - Min har indtil videre, været KNALDgod..! ;) :wub:  

Kys & Kram fra Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

Hvor er det dejligt at læse dit indlæg Smuk Enlig Mor -  også et kæmpe "synes godt om" herfra  :wink: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Et yderst smukt og ærligt indlæg.

Jeg sad og tænke lidt på de få kvinder jeg igennem tiden har købt skønne seksuelle oplevelser hos.  Ved godt at jeg her kommer med min egen subjektive mening, men fristes til at tro, at disse kvinder i store træk føler det på samme måde.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan også godt lide oplægget ... 

Det er lidt henad det man en gang kaldte en konkubine ... en betalt, fast elskerinde ... 
Det er der ikke mange, der tilbyder ... jeg ledte selv lidt efter det for år tilbage, og fandt kun en enkelt .. 
Men mon ikke det kræver en ret stærk gensidig sympati .. ?
Men det lyder spændende ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg kan også godt lide oplægget ... 

Det er lidt henad det man en gang kaldte en konkubine ... en betalt, fast elskerinde ... 

Det er der ikke mange, der tilbyder ... jeg ledte selv lidt efter det for år tilbage, og fandt kun en enkelt .. 

Men mon ikke det kræver en ret stærk gensidig sympati .. ?

Men det lyder spændende ... 

Kære Sneræv,

Du har så ganske ret i dine perceptioner, og tænker, at det bider sig selv lidt i halen... Uden gensidig sympati, KNALDgod ;) kemi og en stor integritet får man jo ikke lyst til denne konstellation... Disse faktorer er jo ret afgørende for, om man når så langt, imo...

... Nu ønsker jeg så ikke "kun" én fast - men MANGE faste... Griner :P

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Nu ønsker jeg så ikke "kun" én fast - men MANGE faste... Griner

Haha, nej, sådan tænkte jeg det heller ikke ... 

"en" er blot i ordets grammatiske betydning - ikke et antal (eller en begrænsning på antallet) ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

... Nu ønsker jeg så ikke "kun" én fast - men MANGE faste... Griner

Haha, nej, sådan tænkte jeg det heller ikke ... 

"en" er blot i ordets grammatiske betydning - ikke et antal (eller en begrænsning på antallet) ... 

Bryder mig heller ikke om begrænsninger... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har nu ikke lige tænkt mig ubetinget at stille mig op i køen af rygklappere! Førtst vil jeg dog lige skynde mig at sige, at dit indlæg er vildt fedt at læse og du virker da også både sød, sexet og smuk. Alt sammen ok, men!

2200 kr. for en time og samtidigt sig at pengene er af mindre betydning - hmnn tænker jeg så bare lige. Den æder jeg altså bare ikke lige og hvis der er gogle som vil betale det for en times sex så velbekomme og good luck!

Hvis du nu kom ud med nogle mere humane tilbud så er det jo alt sammen en anden snak, men 2K plus er i min optik way out. Ok at det er din pris, men lad så være med at sige, at pengene betyder mindre - For mig at se ser det ud til at betyde alt!

God weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har nu ikke lige tænkt mig ubetinget at stille mig op i køen af rygklappere! Førtst vil jeg dog lige skynde mig at sige, at dit indlæg er vildt fedt at læse og du virker da også både sød, sexet og smuk. Alt sammen ok, men!

2200 kr. for en time og samtidigt sig at pengene er af mindre betydning - hmnn tænker jeg så bare lige. Den æder jeg altså bare ikke lige og hvis der er gogle som vil betale det for en times sex så velbekomme og good luck!

Hvis du nu kom ud med nogle mere humane tilbud så er det jo alt sammen en anden snak, men 2K plus er i min optik way out. Ok at det er din pris, men lad så være med at sige, at pengene betyder mindre - For mig at se ser det ud til at betyde alt!

God weekend!

Nu har den smukke jo kun en gæst pr dag, var hun i det for pengene, så fik den nok mere gas på den front.

Og fordi pengene ikke er den vigtigste grund, så behøves man jo ikke sætte sin pris lav. De to ting har vel ikke altid noget med hinanden at gøre.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

God weekend!

Smiler... Ja, sådan kan du jo også vælge at dreje den, og helt ok.. :P

Tror da nok, at jeg ville have valgt at lave et andet koncept, såfremt pengene var min primære drivkraft... Ja, ville nok have valgt at sætte prisen ned, tilbyde halve timer, tage imod flere besøgende, flere gange om ugen, og dermed naturligvis øge min indtjening... Men det er ikke mig... Jeg har valgt "kun" at kaste mig i grams med én herre, de dage jeg er disponibel, og da der også skal være mening med galskaben, er min pris som den er... :blink:

Jeg kan godt lide det lidt mere eksklusive, samt en mand der kan - og vil - betale min pris, da det er en MEGET stor anerkendelse for mig, og anerkendelsen er en stor del af min seksualitet, så det bider sig selv lidt i halen...

- Så det er helt bevidst, at jeg henvender mig til denne specielle målgruppe, for er godt klar over, at det er rigtig mange penge, tag ikke fejl af det.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Nu har den smukke jo kun en gæst pr dag, var hun i det for pengene, så fik den nok mere gas på den front.

Og fordi pengene ikke er den vigtigste grund, så behøves man jo ikke sætte sin pris lav. De to ting har vel ikke altid noget med hinanden at gøre.

... You read my mind... :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

God weekend!

... You read my mind.. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smiler... Ja, sådan kan du jo også vælge at dreje den, og helt ok.. :P

Tror da nok, at jeg ville have valgt at lave et andet koncept, såfremt pengene var min primære drivkraft... Ja, ville nok have valgt at sætte prisen ned, tilbyde halve timer, tage imod flere besøgende, flere gange om ugen, og dermed naturligvis øge min indtjening... Men det er ikke mig... Jeg har valgt "kun" at kaste mig i grams med én herre, de dage jeg er disponibel, og da der også skal være mening med galskaben, er min pris som den er... :blink:

Jeg kan godt lide det lidt mere eksklusive, samt en mand der kan - og vil - betale min pris, da det er en MEGET stor anerkendelse for mig, og anerkendelsen er en stor del af min seksualitet, så det bider sig selv lidt i halen...

- Så det er helt bevidst, at jeg henvender mig til denne specielle målgruppe, for er godt klar over, at det er rigtig mange penge, tag ikke fejl af det.. ;)

Tja jeg kan godt følge din marketingstrategi! *SS* Spændende at vide om du vil afvise kunde no. 2 som ønsker at besøge dig samme dag - det kan jeg nemlig godt tvivle lidt på my dear!

Jeg fornemmer også, at der er lidt Julia Roberts romantik over det hele og fred være med det. Endelig kan jeg godt se, at der måske er en del eksklusive kunder som føler sig tiltrukket af konceptet. Der er tale om et meget eksklusivt tilbud tilsyneladende. Der vil dog være mange som sagtens kunne betale prisen, men ikke ønsker det, da den ligger et pænt stykke over markedsprisen.

Men good luck - og indrømmet jeg føler mig selv en del nysgerrig og tiltrukket af det skal ikke være en hemmelighed, men min økonomiske sans trækkker kraftigt i modsatte retning!

Men hvem ved?? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Tja jeg kan godt følge din marketingstrategi! *SS* Spændende at vide om du vil afvise kunde no. 2 som ønsker at besøge dig samme dag - det kan jeg nemlig godt tvivle lidt på my dear!

Jeg fornemmer også, at der er lidt Julia Roberts romantik over det hele og fred være med det. Endelig kan jeg godt se, at der måske er en del eksklusive kunder som føler sig tiltrukket af konceptet. Der er tale om et meget eksklusivt tilbud tilsyneladende. Der vil dog være mange som sagtens kunne betale prisen, men ikke ønsker det, da den ligger et pænt stykke over markedsprisen.

Men good luck - og indrømmet jeg føler mig selv en del nysgerrig og tiltrukket af det skal ikke være en hemmelighed, men min økonomiske sans trækkker kraftigt i modsatte retning!

Men hvem ved?? :wink:

Jamen så vil jeg da gerne være den første til at udløse spændingen.... Tadaaaaaa...! - JA..! Ja, jeg vil takke nej til herre nr. 2, og det vil jeg gøre at den simple årsag, at det så ikke længere vil være lysten der driver mig - men pengene - hvilket jeg ikke ønsker...

- Og her taler jeg kun for mig selv, da jeg ved, at der findes mange piger/kvinder, der sagtens kan genfinde lysten igen og igen i løbet af en dag... Her er jeg så bare anderledes... Bagefter er jeg fyldt op, tilfredsstillet og vil jeg helst bare... sove... :D  :blink:

Den dag jeg ikke længere kan være tro mod mine egne præmisser, stopper jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først og fremmest tak til enlig mor for et super indlæg - det er den slags indlæg, der for mig bekræfter kan være andet end fjernbetjent onani. Stor respekt og varme fra mig - og formentlig et besøg :).

Omkring debatten om prisen synes jeg for det første ikke den ligger så langt fra timeprisen fra de virkelig besøgsværdige danske glædespiger, så jeg forstår ikke helt Bukowski's reaktion - det prisniveau er der jo ikke noget nyt i.

Og så kommer der forholdet pris/kvalitet. Man kan selvfølgelig godt risikere en lunken eller dårlig oplevelse selvom man betaler en høj pris, men sandsynligheden for en god oplevelse er nu væsentligt højere, hvis prisen ikke er i bund.

Om man så vil bruge 2000 kr på 4 x 1/2 time med en muligvis handlet udlænding, som ikke forstår et ord af hvad man siger eller på en time med en kvinde, der er indstillet på at give og modtage en mindeværdig oplevelse, det er jo så op til den enkelte. Jeg ved så godt hvad jeg vil vælge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...