Betelgeuse1965#2 91 Skrevet for 12 timer siden (edited) Det er flere år siden jeg besøgte Thai pige men Jeg trængte til lidt krop kontakt, ikke så meget sex, bare gode massage med erotik , og berøring . der var lidt omtale om Bunny her som var ok , så levet jeg aftale , og en time efter var jeg ved hendes dør . der mødt jeg er par store silikone bryster med en lille krop. Smilende sød og stille pige . Nu jeg er mest til naturlig look og bløde bryster, men tænkte at hun var meget empatisk, så valgt jeg at blive. Hun forslog at vi starter med massage, og bagefter sex , hvor jeg svaret “you are the boss “. Og det var en gode ide . Mig på maven hun giver Blidt massage , meget blidt , og det var dejlig at slappe af og nyd det . Det gik over til btb , som var ok , til tider vist jeg ikke om hun brugte bagdelen eller bryster. Så begyndte hun at pirre mig mellem benene, kunne godt mærke at jeg var glad for at være der hvor jeg er .vend om kom hviske hun i min øre , og det gøre jeg med glæde . lidt mere btb , Og så starter det mest fantastisk del at besøget . Hun mestrer en speciel teknik, med den mest pirrede skiftevis hj og blow . Langsom og maget blid I lang tid . hun kigget og holdt på min pik , som om det var det mest værdifulde. Jeg ver mega tændt , sex forslog hun , ja da med glæde. Men her det ikke så meget at fortælle, fordi jeg holt ca 15,4 sekunder . Det ver lidt mere tid så fik jeg hoved massage. Alt i alt rigtig gode besøg, og kommer igen når jeg vil pirres til skyerne. https://annoncelight.dk/showad/426133 Redigeret for 12 timer siden af Betelgeuse1965#2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 240 Skrevet for 2 timer siden Er hun gavmild med dybe kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
origo 11 Skrevet for 2 timer siden Hej Hvordan er kroppen, og hvad er hendes alder ca..Er hun lækker.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg