Hop til indhold
Mickeyy

Trekant med Mila og Lena Love KBH - Anbefales

Recommended Posts

En af mine absolut gentagne favoritter, Lena, foreslog at tilføje lidt ekstra krydderi med 2 timer F-F-M hvor mit krav tilgengæld var at det skulle være en ægte oplevelse hvor jeg selv kunne tjekke ind og ud uden at blive savnet. 

Efter en tur rundt i mit netværk af skønne kvinder, for at finde den rigtige kombination, faldt valget på Mila, efter anbefaling fra Lena. Da jeg tidligere har anmeldt Lena vil mit fokus være på dem sammen og Mila. 

Hvis vi lige skal starte med det eneste der oprindeligt afholdte mig fra at kaste mig ud i dette valg var at Milas billeder er så varierende. 

Der er mange billeder på hendes profil jeg falder fuldstændig på røven over men samtidig er der også billeder og videoer der ikke taler ind i min visuelle smag samt at jeg ikke havde mødt hende tidligere. 

Da jeg møder begge piger er der ikke nogen tvivl om at det er Mila som er dukket op. Hendes udseende lå et pænt stykke fra hendes model billeder men samtidig er hun en ok køn og tynd kvinde.

Tilgengæld skal jeg ellers lige love for jeg fik hvad jeg kom efter. Hun leverede en meget høj service og hev nogle “tricks” op af ærmet som bestemt viste mig at hun var erfaren og ikke bleg for at levere på allerhøjeste hylde. 

Noget af det  bedste for mig var, da hun i bestemte positioner lå, så hendes ribben blev meget synlige og markeret. Super sexet. 

Giver gerne instruktioner og melder mig på banen men ellers tror jeg sagtens tiden kunne være gået som tilskuer fordi de begge giver sig fuldt ud til hinanden. For dem, der har et ønske om at få en ægte 3-kant oplevelse er dette stedet at gå hen. Linker lige herunder til begge profiler selvom de nok ikke har brug yderlig introduktion. 

https://nympho.dk/n21670/7405/your-fav-girl-around-the-world

https://nympho.dk/n7362/2658/sweetest-little-sin

(Sorry det ikke er klikbar links men kan ikke finde ud af at lave det om på mobilen ligesom en Google- og euroguide søgning ikke gav mig løsningen) 

Redigeret af Mickeyy
Prøvede at lave klik bar links

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...