Hop til indhold
Flymetothemoon

En sanselig og erotisk oplevelse hos Elisabeth

Recommended Posts

Ja, ny bruger og er tidligere blevet opfordret til en anbefaling og har længe ville lave den, men dog på Google. Desværre vil jeg ikke kunne skrive en ærlig og fuld anmeldelse der og min diskretion/anonymitet ville blive udfordret. Ikke i forhold til terapidelen, men til massagedelen, som både konen, samfundet og omgivelserne ville kigge skævt til. Da jeg har fundet hende på Annoncelight vil det bedst passe i dette forum og syntes hun virkelig fortjener en ærlig og fuld anmeldelse.

Jeg har længe været nysgerrig på, om det var muligt at få en oplevelse, hvor man både mødes som mand, finder ro i sindet og samtidig bliver pirret og udfordret – uden at det ender i et rutinepræget “happy ending”. Hos Elisabeth oplever jeg netop den kombination og hun er ikke en helt almindelig prostitueret. Samtidig med er mit stressniveau nu stabiliseret gennem hendes terapi og de udfordringer det nu kan give!

Hun er en kvinde, der forstår at tænde en mand med sin krop, sin stemme og sit blik. Hendes kurver er kraftige, markante og med smukke caribiske aner. Hendes udstråling rummer en blanding af styrke, flirt, forførelse, varme, højlydt latter og seriøsitet. Hun er helt bevidst om sin kvindelige udståling og bruger den naturligt og aktivt i hele sin tilgang med kærlige kram, seksuelle undertoner, men/og vil også gerne have at alt er “etisk, ordentligt og professionelt” 

Et møde starter ofte med en samtale, hvor hun skaber tillid og åbner op for sine egne erfaringer. Hun deler ærligt og fuldt ud om sit privatliv om opvækst, familie, veninder, eks’er, kæreste og intime detaljer som er meget interessante at høre om. Viser billeder fra hendes rejse i livet, hvilket gør samværet fortroligt og personligt. Måske hun bruger det til egen terapi, da hun også har sine udfordringer. Men det giver ro og en følelse af at blive mødt – og man får selv lyst til at dele ting, man ellers aldrig ville fortælle. Og ja ja,  jeg er godt klar over hun også er en “player” og bruger det til at holde gang i forretningen, men hun er en go’ terapeut veninde med fordele.

Herefter begynder massagen på briks. Hun arbejder med en blanding af mindfulness, zoneterapi og tantriske teknikker, hvor varm olie bruges gavmildt. Hele kroppen får opmærksomhed – fra de rolige, lange strøg til de mere fokuserede berøringer. De intime områder bliver inddraget og oplevelsen føles som en rejse, der udvikler sig forskelligt fra gang til gang.

Ved korte sessioner er fokus mest på pik, boller og anus, mens de lange forløb (1,5-2 timer++)  udfordrer én til virkelig, at blive i sin egen nydelse. Man kan starte på maven, hvor hun arbejder sig frem til baller, anus, nosser og pik, før man vendes om og fortsætter på forsiden. Hun tester ens evne til at holde ro og tilstedeværelse i sig selv og det selv når hun intensiverer kontakten med både hænder, krop og nærvær.

Hendes færdigheder når hun for alvor går i gang med penismassagen er bare så skøn  og man mærker en hendes glæde ved at give de intime område en indlevende tur mens hun står der med halvåben mund og ser meget udfordret ud. Man bliver kørt op til hvor man er lige ved at komme og så drosler hun ned og fortsætter igen, indtil man får lov til at give “slip”

Virkelig et luxus handjob, som også er pakket pænt ind i kropsterapiterapi og man kan godt mærke hun har stor erfaring inden for området, men er indlevende.

Hendes tilgang er både sensuel og legende. Skulle pumpetrykket falde lidt, så vær ikke ked af det, så glæd dig for så begynder at bruge sine store bryster omkring ansigt/hoved/mund og man får fornemmelsen af hun er godt liderlig og er klar til FP. Når der er tillid/kemi/energi står hun ved hovedgæret og trækker/trykker sine bryster nedover ansigtet og stækker sig efter pikken. Kælende og nussende kommer hals mod hals, kind mod kind og man kan kysse lidt på hende og hun så samtidig også bearbejder de intime områder skaber det øjeblikke af elskovslignende intimitet. Det er en blanding af fristelse, tryghed og erotisk udfordring. Jo mere man overgiver sig, desto mere intens og pirrende bliver hendes energi. (og koster ikke ekstra!) Det afhænger nok lidt af hendes energi og lyst på dagen, hvor meget hun selv direkte ønsker at blive inddraget i akten, men kan dog blive aktiveret ved den gensidige berøring der kan opstå og hun er jo kun et menneske. (er aldrig blevet afvist syd for navlen, hun er lidt øm over sine bryster)

Det skal siges der i mellemtiden er lavet en samtykkeerklæring, hvor der vist står hun ikke må røres ved, grundet en dårlig oplevelse. Om der muligvis ændret på konceptet for nye kunder vil jeg ikke garantere for! Men husk at respektere et nej, det giver respekt, men syntes ikke hun er sart, når man først kender hende.

Hun balancerer en kærlig og dominerende side. Hun kan tirre, lege og presse ens grænser, men gør det altid med en autentisk omsorg og en oprigtig glæde ved berøring af krop og pik. Når klimaks er ved at være der, kommer hun med nogle troværdige støn og med et tilfreds suk og hun afrunder langsomt og nænsomt – med kærtegn, øjenkontakt og blid samtale, der bringer én blidt tilbage til “virkeligheden”.

Elisabeth er påklædt under massagen i tætsiddende tøj, der fremhæver hendes former og kavalergang. Hun bruger sin sensualitet bevidst, men kan dog også sætte grænser for hvor langt man kan gå med hende. Det er netop denne kombination af frihed og fasthed, der gør oplevelsen så tryg og samtidig så pirrende, fordi man gerne lige vil det sidste skridt videre med hende. Tror dog det bliver svært at få hende med til FP, selv om hun kan godt virke til at være fristet, men tror man skal dybt i lommen.

Men planen er jo egentlig også du bare skal nyde dig selv og ikke så meget hende, selv om hun ligger op til det.

Prisen kan umiddelbart synes lidt høj, men har ofte et tilbud man ikke sige nej til og når man tager i betragtning, hvor meget tid og energi hun giver, er det alle pengene værd og hun kigger i øvrigt aldrig på klokken. Hun er en fuldblods pleaser, der ofte glemmer tid og sted, fordi hun så gerne vil gøre dig tilfreds - få sin anerkendelse, hyggesnakke og nyder at fortælle om hendes eget liv. Det gør oplevelsen både personlig og unik -og det på trods af det måske ikke altid er så godt for hendes forretning.

For mig har møderne med Elisabeth været særlige, både det terapeutiske og seksuelle.

Sjov blanding af “luxus gp” og terapeut, som jeg ikke har fundet andre steder. Måske lidt underligt sammensætning med terapi og efterfølgende massage og luxus handjob, men fedt.

https://annoncelight.dk/showad/431603

Læs hendes annonce, her er alt faktisk godt beskrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er jeg den eneste der synes denne “anmeldelse” lyder meget som en reklame?

Den forklarer næsten alle reglerne fra annoncen og beskriver behandlingen meget detaljeret – lidt som marketingtekst.

Det kan selvfølgelig godt være en ægte oplevelse, men den virker næsten for perfekt og gennemarbejdet til at ligne en normal brugeranmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror den er reel, jeg har haft en samtale med hende, desværre passede vore kalendere ikke sammen, jeg genkender meget i denne anmeldelse og tror på den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterguf skrev, for 59 minutter siden:

Er jeg den eneste der synes denne “anmeldelse” lyder meget som en reklame?

Det var også min tanke. Det er mere skrifttypen og måden at skrive på, som får mine alarmklokker til at ringe. Vi får lige admin til at kikke på det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...