Tip toe 1745 Skrevet 11. Maj, 2014 Overvejede om der har været ekstra run på den hos de københavnske glædesspiger under Eurovision. De fleste hoteller i byen har været proppet, et stort pressekorps har været sendt hertil - så måske? Da der var topmøde var der jo meget debat om alle de tilkomne lobbyister, embedsmænd og lign som sikkert ville skabe en kortvarig guldforretnings hos københavns piger. Var der ikke ligefrem europæiske prostituerede som rejste til danmark for at score kassen i den uge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2014 Måske det ikke ligefrem er "piger", der er i kernepublikummets interesse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drillepinden 29 Skrevet 11. Maj, 2014 Måske det ikke ligefrem er "piger", der er i kernepublikummets interesse? Åhr, folk er da også så kedelige. Det kan være, at der har været run på for nogle af transerne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Maj, 2014 Måske det ikke ligefrem er "piger", der er i kernepublikummets interesse? Nej, det er nok mere typer a la Choncita - den skæggede dame, der scorer kassen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Maj, 2014 Conchita Wurst, der er noget pølse over navnet Her er vindersangen: Hun ser da godt ud af en trans hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Maj, 2014 Conchita Wurst, der er noget pølse over navnet Her er vindersangen: Hun ser da godt ud af en trans hehe Jeg synes, der er noget Jesus over hende/ham 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 11. Maj, 2014 Arhh hahaha Jernsvin det syntes jeg også. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Maj, 2014 Jeg synes, der er noget Jesus over hende/ham Med Gud i baggrunden i skikkelse som ild ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Maj, 2014 Med Gud i baggrunden i skikkelse som ild ? Bemærkede jeg ikke - jeg undrede mig bare over om skægget var ægte eller påklisteret - syntes ihvertfald det så lidt mærkeligt ud og troede i starten at det var en kvinde med skæg, fremfor en mand med kjole på Men han vil da nok danne mode - så de trans, der normalt er meget omhyggelige med barberingen/hårfjernelsen, vil lade skægget gro - men om pigerne så vil påsætte falsk skæg (eller også lade det gro) er et spørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Maj, 2014 Bemærkede jeg ikke - jeg undrede mig bare over om skægget var ægte eller påklisteret - syntes ihvertfald det så lidt mærkeligt ud og troede i starten at det var en kvinde med skæg, fremfor en mand med kjole på Men han vil da nok danne mode - så de trans, der normalt er meget omhyggelige med barberingen/hårfjernelsen, vil lade skægget gro - men om pigerne så vil påsætte falsk skæg (eller også lade det gro) er et spørgsmål? Det gav da opmærksomhed må man sige Vi finder vel ud af om nogen herinde søger en shemale med skæg i den nærmste fremtid ?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Maj, 2014 Det gav da opmærksomhed må man sige Vi finder vel ud af om nogen herinde søger en shemale med skæg i den nærmste fremtid ?! Der går så nok et par uger, inden det tilbydes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Maj, 2014 Der går så nok et par uger, inden det tilbydes Joo Trans Ellen....nu med fuldskæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 11. Maj, 2014 Ser ikke melodonte kang kang. Men har nu hørt vindersangen. Den er nok udemærket hvis man er til den musik genre Synes det mest sørgelige er alle de homofobiske kommentarer jeg efterfølgende har set på facebook. Ufatteligt folk ikke har udviklet sig mere i år 2014 Nååååh nej. Homofobi findes ikke. Udelukkende uvidenhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 11. Maj, 2014 Ser ikke melodonte kang kang. Men har nu hørt vindersangen. Den er nok udemærket hvis man er til den musik genre Synes det mest sørgelige er alle de homofobiske kommentarer jeg efterfølgende har set på facebook. Ufatteligt folk ikke har udviklet sig mere i år 2014 Nååååh nej. Homofobi findes ikke. Udelukkende uvidenhed Dem, der føler for at være homofile, må være det lige så meget de vil, men jeg er træt af, at homofili fylder så meget i medierne og sætter dagsordenen, så hetero'er snart føler sig som en minoritet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 11. Maj, 2014 Dem, der føler for at være homofile, må være det lige så meget de vil, men jeg er træt af, at homofili fylder så meget i medierne og sætter dagsordenen, så hetero'er snart føler sig som en minoritet. Det er jeg ikke enig i. Jeg synes rent faktisk det er de homofobiske der fylder alt alt for meget i medierne. Klart at bøsser og lesbiske vil være rimelig synlige i forhold til mængden af dem. Men det er jo fordi de kæmper en kamp mod den gamle forstokkede verden. Bare se på hvad et par russiske ministre har udtalt om vinderen. Det er jo rystende at folk som disse rent faktisk har magt..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 11. Maj, 2014 Det er jeg ikke enig i. Jeg synes rent faktisk det er de homofobiske der fylder alt alt for meget i medierne. Klart at bøsser og lesbiske vil være rimelig synlige i forhold til mængden af dem. Men det er jo fordi de kæmper en kamp mod den gamle forstokkede verden. Bare se på hvad et par russiske ministre har udtalt om vinderen. Det er jo rystende at folk som disse rent faktisk har magt..... Jeg er meget enig med Missetand. Det er minsæl svært at forstå det skulle genere eller skræmme nogen hvad fremmede folk gør med sine egne og hinandens kønsorganer. Og så vil jeg lige addressere en misforståelse. Conchita Wurst er ikke trans - men draq queen. Draqs er som regel kun udklædte til specielle lejligheder, har sjove og fabulous navne, og de gør ikke meget ud af at skulle ligne rigtige kvinder. Det er fis og ballade. For transseksuelle er det derimod blodigt alvor, og du vil aldrig se en trans gå rundt med farvet fuldskæg. Men nu kom vi vidst lidt væk fra emnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 11. Maj, 2014 (edited) Det var i mine og andres ører ikke den bedste sang der vandt. Men det sendte et politisk budskab som jeg kun kan bakke op om. Men alt det homosnak og events der har været forbundet med dette års internationale Grand Prix har i mine øjne været lidt for meget selvom jeg er enig i budskabet. Jeg havde håbet at man også havde sat mere fokus på situationen i Ukraine samt de negative omvæltninger der sker og har sket i flere europæiske lande i de senere år. To alvorlige emner også. HVIS man vil bruge begivenheden til politiske statements. Redigeret 11. Maj, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 11. Maj, 2014 fint nok ... bla bla bla- men hvad men indgangsbønnen "Gang i glædespigerne under EuroVision?" . Kære piger er i så trætte at i ikke har kræfter til at svare ?? - og undskyld 'Sunny the best', men du er så langt væk at jeg ikke tror det har påvirket dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Maj, 2014 Og så vil jeg lige addressere en misforståelse. Conchita Wurst er ikke trans - men draq queen. Draqs er som regel kun udklædte til specielle lejligheder, har sjove og fabulous navne, og de gør ikke meget ud af at skulle ligne rigtige kvinder. Det er fis og ballade. For transseksuelle er det derimod blodigt alvor, og du vil aldrig se en trans gå rundt med farvet fuldskæg. Men nu kom vi vidst lidt væk fra emnet Trans eller ej, hun er meget feminin i sin væremåde, så jeg tror hun er mere end en draq queen. Mener du hun er heteroseksuelt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 11. Maj, 2014 Nej...hun er homoseksuel....men samtidig transvestit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 11. Maj, 2014 Trans eller ej, hun er meget feminin i sin væremåde, så jeg tror hun er mere end en draq queen. Mener du hun er heteroseksuelt ? Heteroseksuel? Nej, det er helt sikkert en feminin homoseksuel mand der gemmer sig bag. Men ikke nødvendigvis superfeminin. Draq queens spiller en rolle når de er klædt ud, og alt skal helst overdrives Det er en stor gang insektknepning og ordkløveri jeg har fået rodet mig ud i, det ved jeg godt, men jeg synes forskellen er vigtig. Transseksualitet er en af de mindst accepterede seksuelle orienteringer, og de vil nok ikke ønske sig Conchita Wurst som deres repræsentant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Maj, 2014 (edited) Heteroseksuel? Nej, det er helt sikkert en feminin homoseksuel mand der gemmer sig bag. Men ikke nødvendigvis superfeminin. Draq queens spiller en rolle når de er klædt ud, og alt skal helst overdrives Det er en stor gang insektknepning og ordkløveri jeg har fået rodet mig ud i, det ved jeg godt, men jeg synes forskellen er vigtig. Transseksualitet er en af de mindst accepterede seksuelle orienteringer, og de vil nok ikke ønske sig Conchita Wurst som deres repræsentant. de kan da ellers ikke ønske sig nogen bedre hvis man spørger mig... så et 30 min interview med Conchita fra irland (interviewet var fra irland - trunten er jo fra østrig *g* ) ... h*n har da et budskab der vil frem og fuck h*n er charmerende - jeg greb mig selv i at være totalt forgabt i personen fuldstændig uden at se kønnet (hverken dreng eller pige) ca 20 min inde i interviewet jeg har en sød bi/hetero/homo -lidt af alting kønskifteklar bekendt som engang udtalte noget i denne stil da jeg spurgte til hans/hendes sexuelle orientering.... hun/han sagde "jeg forelsker mig faktisk i personen inden jeg ser hvad køn det er... det er en ting jeg tager som det kommer" og da jeg sad og så conchita slog det mig at jeg aldrig helt har fattet hvad det egentlig var min bekendte rent faktisk havde fortalt mig... før nu conchita tror jeg faktisk godt jeg kunne falde for - både som dreng og som pige - eller midt i mellem ESC blev jo oprindelig lavet for at bringe europas lande sammen igen...... måske det er passende at vi nu bruger det til at skrinlægge de forskelle der skiller os som mennesker mere end som lande.... logical next step i mine øjne... og hvem bedre end Conchita Redigeret 12. Maj, 2014 af Jasmin 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg