HMP121290 0 Skrevet for 7 timer siden Hey er ny herinde ville høre om der var nogen der havde erfaring med hende her https://annoncelight.dk/showad/316841 kunne måske godt tænke mig at besøge, men priserne virker nærmest for gode til at være sandt. tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 584 Skrevet for 1 time siden Hejsa. Den er god nok. Søg på 316841. Prisen for en halv time har endda været nede på 500 kr. Hun har været i Hjørring og omegn i længere tid. OK behandling, hvor jeg fik Golden Shower på et håndklæde på gulvet, blow, 69 og sex. ALT er med gummi, selvom hun lover blowjob uden. Det gik stærkt, men hun er meget sød og venlig og kan sit kram. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 584 Skrevet for 1 time siden PS: Brug ikke en telefon eller et nummer en evt. ægtefælle ser. Hun har skrevet til mig flere gange uopfordret og det bryder jeg mig ikke om… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GPElske 2 Skrevet for 22 minutter siden Hun er god nok og er priserne også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg