Hop til indhold

Thai brancen i forfald?

Featured Replies

Skrevet

Jeg anså tidligere thai branchen som den mest reelle/hæderlige del af denne branche. Men det er de sidste par år på flere måder for alvor gået ned ad bakke. De unge små mørkhårede damer er væk. De er erstattet med knap 2 meter høje kvinder, med for mange kilo, for meget alder, for meget silicone, for meget svindel, for meget falske billede, for meget ensformighed, for meget kondom ligegladhed - og remsen er desværre endnu længer. Hva hulen har vi gjort, siden vi skal straffes så hårdt?

Redigeret af GLstodder

Skrevet
GLstodder skrev, for 7 minutter siden:

Jeg anså tidligere thai branchen som den mest reelle/hæderlige del af denne branche. Men det er de sidste par år på flere måder for alvor gået ned ad bakke. De unge små mørkhårede damer er væk. De er erstattet med knap 2 meter høje kvinder, med for mange kilo, for meget alder, for meget silicone, for meget svindel, for meget falske billede, for meget ensformighed, for meget kondom ligegladhed - og remsen er desværre endnu længer. Hva hulen har vi gjort, siden vi skal straffes så hårdt?

Kan jeg slet ikke genkende , alderen er rigtig nok steget  , håber det fordi de unge har fundet , noget bedre at tage sig til.

Skrevet

Hvor oplever du det henne?

Jeg besøger mest gp'ere i Horsens/Vejle/Fredericia/Kolding området, og kan ikke genkende det du beskriver.

I Vejle specielt, er der mange thai piger.

Skrevet
GLstodder skrev, for 40 minutter siden:

Hva hulen har vi gjort, siden vi skal straffes så hårdt?

Det var synd for dig at du oplevede en sådan oplevelse.Tror der er mange smukke unge thai piger, som ydelser gode service i hele landet hvis du læser anmeldelser om pigerne her på forummet :)

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 7 timer siden:

Det var synd for dig at du oplevede en sådan oplevelse.Tror der er mange smukke unge thai piger, som ydelser gode service i hele landet hvis du læser anmeldelser om pigerne her på forummet :)

Der er mig bekendt et stort udvalg, så vælg blot hende, du tiltrækkes af.

Skrevet

Kan heller ikke genkende det billede. Tværtimod har jeg det sidste halve år haft nogen af de bedste oplevelser med skønne thai kvinder. 

Skrevet
GLstodder skrev, den 8.3.2026 at 14:00:

Tror du bare lige skal se dig lidt for, for manbskal nok lede længe efter en thai pige på over 175 cm

Skrevet
GLstodder skrev, den 8.3.2026 at 14:00:

Vil give dig ret. Har dog ikke mødt nogen i nærheden af de 2 meter men det andet passer temmelig godt.

Derfor holder jeg mig også langt væk fra thai-annoncepiger (ja, dem der annoncerer på de frække sider), dem der også rejser rundt i landet og dem der har fået danske eller angloficeret navne som Heidi, Lisa, Janett og hvad de ellers finder på. Hvordan kan man finde på at bruge et bruns-sovs dansk (eller engelsk) navn når man kunne bruge et eksotisk navn. Thaier sælger jo på det eksotiske.

Vil anbefale rigtige klinikker med "almindelige" søde piger/damer. Man kan alligevel få det man ønsker hvis man er ordentlig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.