Hop til indhold

Klitoris vibrator

Featured Replies

Skrevet

Kan nogle af de søde kvinder herinde forklare mig hvorfor en kvinde (min kone) vælger at bruge en lufttryks vibrator i det skjulte i stedet for at bede om sex/slikketur

syntes egenlig det er frækt at hun er så varm, og hun siger sjældent nej. 
Men jeg har opdaget at hun bruger den uden mig. Sidste uge var jeg væk i en time og opdagede da jeg kom hjem at hun havde brugt den. 
Har opdaget det da hun mister lysten til p”” nå hun har leget med sig selv

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 14 minutter siden:

@Hfyr Der er mange kvinder hvor penetrering ikke er så vigtig Mange elsker de ting der foregår udenfor og ikke så meget det at mærke en pik 

Enig. Men det forklare ikke hvorfor hun ikke bare bedre om en slikketur, som hun også kommer ret hurtigt af

Skrevet
Hfyr skrev, for 4 minutter siden:

Men det forklare ikke hvorfor hun ikke bare bedre om en slikketur, som hun også kommer ret hurtigt af

Ingen tunge kan give så kraftige orgasmer som en virbrator. Det er to helt forskellige typer orgasmer. (For mig i hvert fald).

Jeg kan sexe med mange på en dag og stadig tage en tur med vibrator før sengetid. 

Skrevet

Men der kan jo også være den vinkel at det er nemmere og hurtigere. Lige som i mænd af og til tager en spiller alene. Nydelse uden at skulle yde. Ville du give hende en slikketur uden at forvente sex efter. Være tilskuer uden at forvente sex. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 24 minutter siden:

Ingen tunge kan give så kraftige orgasmer som en virbrator. Det er to helt forskellige typer orgasmer. (For mig i hvert fald).

Jeg kan sexe med mange på en dag og stadig tage en tur med vibrator før sengetid. 

Den vil jeg gerne udfordre :P

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 29 minutter siden:

Men der kan jo også være den vinkel at det er nemmere og hurtigere. Lige som i mænd af og til tager en spiller alene. Nydelse uden at skulle yde. Ville du give hende en slikketur uden at forvente sex efter. Være tilskuer uden at forvente sex. 

Selvfølgelig ville jeg give hende en slikketur uden at forvente yderligere. 
Jeg må nok acceptere at Q også ind i mellem bare vil have en ukompliceret quicky

Skrevet

Der er da også nogle gange jeg hellere selv lige vil ordne det selv i stedet for at få konen eller en af de søde GP 'ere til det.

Hurtigt, nemt og ukompliceret ;)

Skrevet
Hfyr skrev, for 9 timer siden:

hvorfor en kvinde (min kone) vælger at bruge en lufttryks vibrator i det skjulte i stedet for at bede om sex/slikketur

Jeg tror det er fordi, at de fleste tilfælde af kvinder med et forhold ikke kan/har få nok tid sammen med sine mænd og tidspres kan gøre at de mister sexlyst. For mig, jeg synes det meste af det jeg har fundet ud af er den bedste tidssparende legetøj, da sexen kan man ikke vente længe ;)

Redigeret af Mook

Skrevet
Hfyr skrev, den 8.3.2026 at 10:27:

Kan nogle af de søde kvinder herinde forklare mig hvorfor en kvinde (min kone) vælger at bruge en lufttryks vibrator i det skjulte i stedet for at bede om sex/slikketur

Vel ikke spor anderledes end hvorfor du bruger højre hånd fra tid til anden i stedet for at spørge hende. 

Skrevet
OutlawPete skrev, den 15.3.2026 at 10:47:

Magic Wand kan åbenbart noget vi mænd ikke Kan

Jeg kender flere kvinder som synes den er alt for kraftig og føles ubehagelig. 

Det har jeg ligegodt ikke oplevet nogen kvinde sige til mig (selv om jeg har et par kg for meget på maven og er lidt frisk en gang imellem). 

North

Skrevet
North skrev, den 16.3.2026 at 10:55:

Jeg kender flere kvinder som synes den er alt for kraftig og føles ubehagelig. 

Det har jeg ligegodt ikke oplevet nogen kvinde sige til mig (selv om jeg har et par kg for meget på maven og er lidt frisk en gang imellem). 

North

Den vi havde kunne indstilles til forskellige hastigheder el vibrationer pr sekund eller hvordan man nu måler på dens effektivitet 

men hver sin smag heldigvis 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har slidt 3 magic wands op 😇 De vibrationer er for vilde 😅😜

Hvis din kone stadig har sex med dig, skal du ikke bekymre dig. Det er fint at have sin egen seksualitet også. Hvis hun derimod sjældent har lyst til sex, ville jeg hende at have wanden med næste gang, I er sammen.

Skrevet
SweettieDK skrev, den 8.3.2026 at 11:12:

Ingen tunge kan give så kraftige orgasmer som en virbrator. Det er to helt forskellige typer orgasmer

Challenge accepted 😉🤣😍

Skrevet
Hfyr skrev, den 8.3.2026 at 11:05:

Enig. Men det forklare ikke hvorfor hun ikke bare bedre om en slikketur, som hun også kommer ret hurtigt af

Hvis hun kommer hurtigt af oral, så er der en god chance for at de orgasmer hun får med vibratoren er dybere end dem hun får ved oral.

Har du prøvet at slikke hende til flere orgasmer i træk eller bliver hun for følsom? Ved flere orgasmer i træk, bliver de typisk dybere og dybere.

Ud fra din beskrivelse synes jeg egentlig at det eneste "problem" er at det foregår i det skjulte. Det ville jeg få italesat så det kan få lov til at være en naturlig del af jeres seksualitet at hun også har lyst til orgasmerne med vibratoren.

Min kone har ret svært ved at opnå klitorisorgasme og kan let blive presset, hvis jeg slikker hende og der er langt til orgasmen den dag. Vibratorens følelser er ikke en faktor.

Hvis hun leger, så spørger jeg ofte om jeg må være med og så trænger jeg op i hende i en stilling, hvor hun fortsat kan bruge vibratoren og ligger der bare eller kører lige så stille frem og tilbage imens hun tager sin orgasme. Når hun kommer bliver hun fuldstændig vild og blodig og skal bare gennemkneppes på fuld smadder 😍

Skrevet

@Hfyr , den "tryk lufts" vibrator du omtaler, er formentlig den der nærmest "suger" klitoris samtidig med vibrationer. Det kan en tunge ikke gøre med samme intensitet. den giver pigen en ganske anden orgasme følelelse. Den er faktisk også effektiv på en mand, har prøvet den et par gange. At din kone ikke spørger dig om at blive slikket, skal du ikke tage som udtryk for at hun ikke gider.

Som dig og alle andre har din kone også brug for noget "me time" i ny og næ.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.