Hfyr 211 Skrevet 8. Marts Kan nogle af de søde kvinder herinde forklare mig hvorfor en kvinde (min kone) vælger at bruge en lufttryks vibrator i det skjulte i stedet for at bede om sex/slikketur syntes egenlig det er frækt at hun er så varm, og hun siger sjældent nej. Men jeg har opdaget at hun bruger den uden mig. Sidste uge var jeg væk i en time og opdagede da jeg kom hjem at hun havde brugt den. Har opdaget det da hun mister lysten til p”” nå hun har leget med sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1567 Skrevet 8. Marts @Hfyr Der er mange kvinder hvor penetrering ikke er så vigtig Mange elsker de ting der foregår udenfor og ikke så meget det at mærke en pik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 211 Skrevet 8. Marts Madame Illona skrev, for 14 minutter siden: @Hfyr Der er mange kvinder hvor penetrering ikke er så vigtig Mange elsker de ting der foregår udenfor og ikke så meget det at mærke en pik Enig. Men det forklare ikke hvorfor hun ikke bare bedre om en slikketur, som hun også kommer ret hurtigt af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2342 Skrevet 8. Marts Hfyr skrev, for 4 minutter siden: Men det forklare ikke hvorfor hun ikke bare bedre om en slikketur, som hun også kommer ret hurtigt af Ingen tunge kan give så kraftige orgasmer som en virbrator. Det er to helt forskellige typer orgasmer. (For mig i hvert fald). Jeg kan sexe med mange på en dag og stadig tage en tur med vibrator før sengetid. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2342 Skrevet 8. Marts Men der kan jo også være den vinkel at det er nemmere og hurtigere. Lige som i mænd af og til tager en spiller alene. Nydelse uden at skulle yde. Ville du give hende en slikketur uden at forvente sex efter. Være tilskuer uden at forvente sex. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGent 3 Skrevet 8. Marts SweettieDK skrev, for 24 minutter siden: Ingen tunge kan give så kraftige orgasmer som en virbrator. Det er to helt forskellige typer orgasmer. (For mig i hvert fald). Jeg kan sexe med mange på en dag og stadig tage en tur med vibrator før sengetid. Den vil jeg gerne udfordre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2342 Skrevet 8. Marts TheGent skrev, for 14 minutter siden: Den vil jeg gerne udfordre Den udfordring skal uanset tages i pb. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 211 Skrevet 8. Marts SweettieDK skrev, for 29 minutter siden: Men der kan jo også være den vinkel at det er nemmere og hurtigere. Lige som i mænd af og til tager en spiller alene. Nydelse uden at skulle yde. Ville du give hende en slikketur uden at forvente sex efter. Være tilskuer uden at forvente sex. Selvfølgelig ville jeg give hende en slikketur uden at forvente yderligere. Jeg må nok acceptere at Q også ind i mellem bare vil have en ukompliceret quicky 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder69 26 Skrevet 8. Marts Der er da også nogle gange jeg hellere selv lige vil ordne det selv i stedet for at få konen eller en af de søde GP 'ere til det. Hurtigt, nemt og ukompliceret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 187 Skrevet 8. Marts (edited) Hfyr skrev, for 9 timer siden: hvorfor en kvinde (min kone) vælger at bruge en lufttryks vibrator i det skjulte i stedet for at bede om sex/slikketur Jeg tror det er fordi, at de fleste tilfælde af kvinder med et forhold ikke kan/har få nok tid sammen med sine mænd og tidspres kan gøre at de mister sexlyst. For mig, jeg synes det meste af det jeg har fundet ud af er den bedste tidssparende legetøj, da sexen kan man ikke vente længe Redigeret 8. Marts af Mook 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 882 Skrevet 9. Marts Hfyr skrev, den 8.3.2026 at 10:27: Kan nogle af de søde kvinder herinde forklare mig hvorfor en kvinde (min kone) vælger at bruge en lufttryks vibrator i det skjulte i stedet for at bede om sex/slikketur Vel ikke spor anderledes end hvorfor du bruger højre hånd fra tid til anden i stedet for at spørge hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 54 Skrevet søndag klokken 09:47 En Magic Wand kan åbenbart noget vi mænd ikke Kan. min eks var vild med sådan en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 799 Skrevet mandag klokken 09:55 OutlawPete skrev, den 15.3.2026 at 10:47: Magic Wand kan åbenbart noget vi mænd ikke Kan Jeg kender flere kvinder som synes den er alt for kraftig og føles ubehagelig. Det har jeg ligegodt ikke oplevet nogen kvinde sige til mig (selv om jeg har et par kg for meget på maven og er lidt frisk en gang imellem). North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg