Hop til indhold
Frank78

Eveline, Queen of blowjob, Odense

Recommended Posts

I går aftes havde jeg fornøjelsen af at modtage besøg af en smuk østeuropæisk kvinde, som jeg havde bestilt for en times tid. Opholdet blev dog en anelse kortere, idet hun måtte drage videre efter omtrent femogtredive minutter. Dette var imidlertid ganske i orden for mit vedkommende, da jeg selv gav udtryk for, at det passede mig udmærket.

Hvad angår hendes fremtoning, må det siges, at billederne på forhånd måske ikke var helt retvisende. Hun bar muligvis et par kilo mere, end fotografierne lod ane. Ikke desto mindre var hun stadig en ganske tiltalende kvinde med et behageligt væsen.

Hendes kunnen var der bestemt intet at udsætte på. Især hendes mundtlige færdigheder var af høj klasse, og også den videre stund forløb på yderst tilfredsstillende vis.

Alt i alt var det en særdeles god oplevelse, som jeg mindes med tilfredshed. Skulle der gives en lille bemærkning, må det blot være, at billederne nok har fået en anelse velvillig behandling med billedredigering. Men bortset fra dette var besøget bestemt både behageligt og fornøjeligt.

https://annoncelight.dk/showad/451172

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan åbenbart ikke regne med de aftaler, man laver med hende.

Jeg havde aftalt et godnat facefuck. Jeg havde været i kontakt med hende 2 gange.
Da jeg så når frem til aftalt tid. kontakter hende på Whatsapp, 5 minutter før som aftalt. "Jeg er optaget kom igen om en time eller i morgen."

Så er der andre blowjob / facefuck eksperter i Odense

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...