CDHN 13 Skrevet for 5 timer siden Jeg har også været på besøg hos Scandinavian Girl. Hun er sprød, meget lille og med forholdsmæssig store pæne silikonebryster. Sød, fræk og servicemindet. Ikke stor indlevelse og meget dårlige engelskkundskaber - man kan ikke føre selv en simpel samtale. Det dur ikke for mig. Jeg tror hun er etnisk russer eller fra de slaviske lande e.l. Hun var desværre for lille til jeg måtte tage hende analt. Jeg kommer ikke igen. https://nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
side99 12 Skrevet for 4 timer siden Gav hun en begrundelse for hvorfor det anale ikke gik? For har læst mig til, at hun tog ganske godt imod analt og overvejede hende netop grundet kombi af petite og anal :)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havkatten 25 Skrevet for 4 timer siden (edited) Hun skriver, at hun er fra Finland Hun skriver da, et hun tager anal mod ekstra betaling Måske havde hun bare fået nok pølse i rumpen den dag? Hun er 165. Det er da forholdvis normalt. Det vil jeg ikke kalde lille med mindre du 210 og lige og lige så bred mellem øjnene, så vil du flække hende hvad enten det er alm. sex eller analt Redigeret for 4 timer siden af Havkatten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CDHN 13 Skrevet for 3 timer siden Jeg have bestilt og betalt for anal, men hun sagde jeg var for stor, da tøjet kom af. Jeg tror ikke på Finland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dialga 80 Skrevet for 3 timer siden Jeg har været hos hende mange gange nu og har altid haft en god stund med anal uden problemer. Hun tager den i røven så længe jeg kan og i alle stillinger uden problemer. Hendes Engelsk er ok, men er der ikke for at snakke. Syntes hun er en rigtig pleaser så hun er pt. Min yngling gp for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MichellinMan 9 Skrevet for 1 time siden CDHN skrev, for 1 time siden: Jeg have bestilt og betalt for anal, men hun sagde jeg var for stor, da tøjet kom af. Jeg tror ikke på Finland. Vil du sige, at du er stor, eller plejer du at få at vide, at du er meget stor? Jeg er selv et stykke over gennemsnittet ("huge" ifølge nogen) og SG ikke så meget som nævnte min størrelse, og jeg fik lov at gå i bund. Så måske er årsagen en anden eller en kombination af noget. Eller også har hun ændret på, hvad hun vil stå model til. I mine ører lød det som en finsk accent. Andre har kommenteret, at de har set finsk på hendes telefon. Etnisk har hun et asiatisk twist. Måske halv samer, halv asiat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg