Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg har ventet en del måneder med at forsøge mig her, pga. enkelt dårlig anmeldelse herinde, vil jeg lige give min oplevelse da jeg overhovedet ikke kan genkende den ene dårlige anmeldelse.

At få aftalen i land var hurtig. Hun sad klar ved telefonen og jeg ankom 30 min. efter. Jeg skrev hvad jeg ønskede - ingen massage og ellers intim sex. 

Jeg blev taget godt imod i beklædning hvor trøje var føjet til side fra brysterne - som er fantastiske. Jeg bemærkede at hun da var 4-5 år ældre end på billeder og få ekstra kilo, hvilket var plus i min bog. Min smag er lidt sul på kroppen uden at være for meget og hendes krop passer perfekt til mig.

Da jeg havde takket nej til massage, kørte hun først noget pirrende body-to-body på ryggen af mig. Helt fantastisk men efter 4-5 minutter vendte jeg mig om da jeg var kørt op. Hun holdt dog fint igen, skiftede mellem bj uden og derefter lækker pussy slide med olie (spurgte først om olie var ok - helt sikkert!). Her fik vi leg til at køre i 15-20 minutters tid med kys og alt hvad jeg lige kunne finde på. 

Hun gav hat på og gav mig en lækker intim ridetur. Aldrig hurtig eller lign. og levede sig helt ind i det. Det var bare godt. 

Da jeg havde bestilt 45 minutter, spurgte hun om vi skulle tage bad sammen, det gjorde vi og hun var virkelig serviceminded. Hun tilbøde sodavand/vand og var bare rigtig venlig og sagde at der altså var lidt tid endnu, hvis jeg ville have lidt massage eller bare blive. Jeg takkede for venligheden men gik nogle minutter før. 

Smag og behag er forskellig, jeg tror dog måske det er den bedste oplevelse jeg har haft. Men ja, læg nogle kilo og år til billederne og så er hun stadig en pæn pige.
De naturlige bryster der.... 

https://annoncelight.dk/showad/428184

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...