SAT 0 Skrevet for 5 timer siden Valery er en dejlig latina pige, det var let at få en aftale. Det er pigen på billederne og wow Hun taler spansk dog desvære kun lidt engelsk, tilgengæld fungere hendes Franske. Hun er en petit pige med nogle pæne bryster som er hjulpet lidt på vej, i min optik passer de godt til hende. Hun er slank og virker til at være i god form. Hun gik til den og var godt aktiv under hele seancen, jeg tror ikke hun var i ro på noget tidspunkt og jeg var der alligevel en hel time. Godt med sug på og berøring venlig på intet tidspunkt blev jeg bedt om at holde igen. Hun har den fineste mis Efter akten fik jeg lidt massage, hun sagde godt nok at hun ikke var professionel men det var nu stadigvæk bedre end så menge andre jeg har fået massage af, der er point for ærlighed. Alt i alt et rigtigt godt besøg som jeg kan anbefale. Hun nævnte at hun er her en uge, hun havde også en veninde i lejligheden hende fik jeg dog ikke set. https://annoncelight.dk/showad/451346 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg