pløkker 83 Skrevet for 9 timer siden (edited) Besøgte hende her til aften, vi havde skrevet noget sammen i løbet af dagen, var enige om 1 time 2 udløsninger og uden gummi. Det startede rigtig godt, efter vi lige havde fået på plads, at thai pige som hun skriver er hun slet ikke. Hun har en dejlig krop rigtig smuk da hun stod helt nøgen, hun startede med at sutte, hurtigt en 69, efter kort tid lagde hun sig på ryggen, ind med fedt kongen, mens jeg lå og pumpende kom mobilen frem, ville jeg komme i hende, var det plus 500 Fik lidt slasket massage, lidt efter noget tid, fortæller hun om sig selv, og at hun er træ, men efter 15 minutter er man ikke klar ... https://annoncelight.dk/showad/450405 Redigeret for 2 timer siden af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2871 Skrevet for 2 timer siden Lad være med at citere et langt indlæg for at bidrage med ingenting. Xman88 skrev, for 6 timer siden: Så det godt jeg ikke besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg