Peterj6220 47 Skrevet for 10 timer siden Hej jeg havde booket tid hos Yara https://annoncelight.dk/showad/448872 Og aftalt 30 min service med hende. Så pludselig omkring 30 min før mødet, hvor jeg var på vej hen til hende, skrev hun om jeg stadig kom. Jeg svarede ja, for vi havde jo en aftale. Så skrev hun lige pludselig at jeg kunne komme 2-3 timer senere for nu havde hun åbenbart en 90 min aftale så jeg skulle ikke komme til vores aftalte tid. Og da jeg så skrev at vi jo havde en aftale så hvorfor hun ikke lagde den anden aftale efter mig, så ingen svar... Det er i min bog i hvert fald meget dårlig stil ikke at holde sine aftaler og bare tage imod en anden fordi han lige ville booke længere tid... Så det vil jeg lige advare imod hvis andre skulle få lyst til er besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GPElske 2 Skrevet for 10 timer siden Selvfølgelig ikke fedt at hun aflyser. Men fra hendes perspektiv vil hun ikke gå glip af den ekstra indtægt fra 90 min kontra 30 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg