Hop til indhold

Kvinde 18 år aalborg

Featured Replies

Skrevet
poulhansen skrev, 1 time siden:

Hun har før haft en sugerdaters profil, men det er år siden, så enten var hun under 18 dengang, eller så er hun ældre end 18 nu.

Hvad var navnet på hende?

Skrevet
LK12345 skrev, for 9 timer siden:

Hvad var navnet på hende?

Beklager det kan jeg ikke huske. Jeg skrev bare med hende og kunne genkende hendes billede fra en jeg skrev med på sd for nogle år siden. 

Skrevet
poulhansen skrev, for 3 timer siden:

Beklager det kan jeg ikke huske. Jeg skrev bare med hende og kunne genkende hendes billede fra en jeg skrev med på sd for nogle år siden. 

Fair! Skrev nemlig også med en for et års tid siden, som jeg planlagde et besøg hos. Hun stod så og sniffede coke da jeg kom ud fra badeværelset :lol: Så jeg smuttede igen, fandt senere ud af pigen også kun var 17, så var heldigt der ik skete mere. Så tænkte bare at det kunne ha været hende der er tilbage nu. 

Skrevet
LK12345 skrev, for 11 timer siden:

Fair! Skrev nemlig også med en for et års tid siden, som jeg planlagde et besøg hos. Hun stod så og sniffede coke da jeg kom ud fra badeværelset :lol: Så jeg smuttede igen, fandt senere ud af pigen også kun var 17, så var heldigt der ik skete mere. Så tænkte bare at det kunne ha været hende der er tilbage nu. 

hun bor inde omkring th sauers plads ?

Skrevet
poulhansen skrev, for 30 minutter siden:

hun bor inde omkring th sauers plads ?

Neej dog ikke, omkring vesterbro. Så det nok ikke den samme 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.