Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n28667/9499/your-sweet-companion-incall-in-the-heart-of-copenhagen-on-the-5th-of-march

Man betaler dobbelt, men så får man altså også hele pakken her. Meget diskret og ekstremt lækker lejlighed. Kingsize bed og det hele. Natalia er mega sød, intelligent, sjov og ikke mindst helt vanvittigt lækker. Hendes bryster er som på billederne, drøbeformede, fyldige og helt naturlige. Hvis I er bekymret for hendes ansigt, da det er sløret, har I ingen grund til dette. Klart en af de smukkeste gp’er, jeg har mødt på dansk grund med den lækreste location, og hun er et niveau over feltet af de andre højtagtede piger, der er her pt (som jeg har mødt) når det kommer til udseende og lokation.

Selve akten var også en rendyrket fornøjelse på den blidere GFE facon, men jeg tror, det kan udvikle sig kinky når man lærer hinanden bedre at kende. Hendes fisse er ekstremt stram, men hun tager den uden problemer, inkl finger til hende. Manglede bestemt ikke noget her. 

Vil jeg hellere betale 3700 for at møde Natalia én gang end at møde andre GP’er to gange? Svaret er ja, udover nu hvor Cherry er i byen, men hun er også en sand unicorn. Alt i alt en stor anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...