Hop til indhold
Guest Sunny the best

Hjææææælp.

Recommended Posts

Guest Sunny the best

Æhmmm når jeg sidder med min bærbare igå ? Så kan man selv vælge hvordan tekst str, tekst farve, og hvilken slags skrift det skal være.

Når jeg sidder med min ipad, kan jeg ikke ???????

Har været i app store for at finde et gratis skrive program. Det var der ikke.

Så gik jeg i indstillinger for at se om der var et skrive program der. Det kunne jeg heller ikke finde ud af.

Nogen der lige gider gøre mig lidt klogere, er helt blank ???

Kh Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller bare hold dig langt væk fra Apple produkter. Hvorfor betale mere for noget der kan mindre? :P:D

Fordi de er de bedste???

Ikke noget billigt plastik skrammel :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi de er de bedste???

Ikke noget billigt plastik skrammel :smile:

De bedste til hvad? Hvis man køber elektronik udelukkende for designets skyld, så er der sku noget galt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor ikke bare holde mund når man ikke har noget klogt at sige ?

1: Jeg kender frøkenen sådan rimeligt. Og er sikker på hun klare en lille sarkastisk bemærkning. Det kunne du selvfølgelig ikke vide ;)

2: Det var en ganske seriøs mening i det også. Det er et særdeles velkendt faktum at Apple produkter kan mindre end de fleste alternativer. Men koster mere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

De bedste til hvad? Hvis man køber elektronik udelukkende for designets skyld, så er der sku noget galt :P

Selvfølgelig kan jeg tage en joke. Fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. Elsker min Ipad 4.

Dog træls når træls når der er noget man ikke kan finde ud af. :P

Kan ikke få det word til at virke ??? Der står det er gratis. Kan godt få dokumentet frem, men hvis jeg vil redigere mm, kræver det betaling ??

Arghhhhh fucking træls at være blondine. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

HTC, hedder den vist, verdens bedste smartphone. Hvad den koster ved jeg ikke, men tror at den er billige end både iPhone og Samsung. Og hvis jeg skal have en tablet en dag, bliver det som markedet er nu, en Lenovo med tilsluttelig tastatur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hent OneNote - det er gratis program. Er beregnet til notater, men kan også godt bruges til at skrive lange tekster og lave tekstformattering.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har Pages. Det fulgte med min iPad. Jeg ved ikke, om det kan hentes gratis, men det er nemt at bruge og gemmer i Word format.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Apples produkter er lavet til kreative og selvstændige mennesker. Andre vil finde dem lidt ustrukturerede ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ingen kendskab til Apple`s produkter.

Bruger selv Samsung Galaxy S Plus  -  købt i Føtex for næsten ingen penge.

Der er tonsvis af gode/dårlige apps.

Jeg er rigtig godt tilfreds med mobilos.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apples produkter er lavet til kreative og selvstændige mennesker. Andre vil finde dem lidt ustrukturerede ;)

Jeg har dem primært fordi de som en helhed dækker mine behov 100%, og så gør det i en lækker indpakning. Min ipad air er nok det lækreste stykke elektronik jeg har haft mellem hænderne.

Og så er det bare nemt og lækker når alle ens dimser snakker sammen på kryds og tværs uden at jeg skal knokle for at det virker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det gir jo så ikke så meget mening. Med Apple produkter er du i reglen låst til at gøre som Apple mener er rigtigt. Med eksempelvis Android udstyr, har du langt friere hænder til at gøre som DU finder rigtigt.

Bevares. Det er ikke fordi de laver dårlige produkter. Men fakta er at det eneste argument der er får at købe Apple er design. Rent funktions mæssigt findes der adskillige og langt bedre løsninger. Og samtidig er de billigere ;)

Taler vi computer, så var der engang at Apple havde et forspring med hensyn til grafisk arbejde. Det er så ikke tilfældet mere. Selv hardwaren er det samme som sidder i en "almindelig" pc. Det er bare pakket ind i en fin indpakning. Og er langt under den standard og ydelse som du vil finde i en PC i samme pris leje :)

I min verden er funktionalitet, frihed og ydelse til enhver tid mere mere værdigfuldt end design. ISÆR når man taler elektronik ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det gir jo så ikke så meget mening. Med Apple produkter er du i reglen låst til at gøre som Apple mener er rigtigt. Med eksempelvis Android udstyr, har du langt friere hænder til at gøre som DU finder rigtigt.

Bevares. Det er ikke fordi de laver dårlige produkter. Men fakta er at det eneste argument der er får at købe Apple er design. Rent funktions mæssigt findes der adskillige og langt bedre løsninger. Og samtidig er de billigere ;)

Taler vi computer, så var der engang at Apple havde et forspring med hensyn til grafisk arbejde. Det er så ikke tilfældet mere. Selv hardwaren er det samme som sidder i en "almindelig" pc. Det er bare pakket ind i en fin indpakning. Og er langt under den standard og ydelse som du vil finde i en PC i samme pris leje :)

I min verden er funktionalitet, frihed og ydelse til enhver tid mere mere værdigfuldt end design. ISÆR når man taler elektronik ;)

Du er SÅ klog, jamen altså. Nu er det jo tydeligt hvor dum og uvidende jeg har været...

Hvor herre på potten.

Fordi DU ikke syntes det er godt, så skal vi andre altså ikke belæres af den grund.

Med hensyn til elektronik, som så mange andre ting, så er der ikke en fast løsning.

Og det med apple og grafiske løsninger er så ret meget fis. Jeg har en stor omgangskreds af grafikere, tegnere og animatorer. Og en meget stor del af dem, ja næsten alle, bruger apple til dagligt. Det samme med den håndfuld musikere jeg kender, inklusive en af danmarks bedste remixere/producere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet kræfter med Blackberry, Android og iPhone. Jeg har ikke oplevet større driftssikkerhed og brugerbenlighed end med iPhone.

Mht. tablet har jeg kun prøvet iPad, og den virker upåklageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er SÅ klog, jamen altså. Nu er det jo tydeligt hvor dum og uvidende jeg har været...

Hvor herre på potten.

Fordi DU ikke syntes det er godt, så skal vi andre altså ikke belæres af den grund.

Med hensyn til elektronik, som så mange andre ting, så er der ikke en fast løsning.

Og det med apple og grafiske løsninger er så ret meget fis. Jeg har en stor omgangskreds af grafikere, tegnere og animatorer. Og en meget stor del af dem, ja næsten alle, bruger apple til dagligt. Det samme med den håndfuld musikere jeg kender, inklusive en af danmarks bedste remixere/producere.

Slap dog af mand. Ingen grund til at være tøse fornærmet vel?

Men klog på det her område. Ja det kan jeg garantere dig for jeg er.

En gang til. Det hardware der sidder i en MAC er nøjagtig det samme som sidder i en pc. Det er adskillige år siden Apple forlod deres eget da det var for dyrt for dem at udvikle på. Men som sagt står det valgte hardware ikke mål med prisen på "pakken". Du betaler en formue for navn og design. Ikke power/kvalitet.

Så er der styre systemet tilbage. Ja det er anderledes end Windows. Gør det tingene bedre end windows? På ingen måde. Gør Mac OS det bedre end Linux? Så AFGJORT ikke.

Den eneste grund til at grafiker brancen (nogen steder) bruger Apple, er at brancen er noget nær religiøse på det punkt. Ikke objektive eller logiske som de fleste andre brancher. Apple og Mac er så indgroet en del af dem at de ikke kan se skoven for bare træer.

Det var så en belæring aimet på dig da du tilsyneladende bliver fornærmet over simple fakta :)

Hvorfor er jeg så sikker i min sag? Fordi jeg har haft min egen forretning med salg og service af både Apple og pc produkter. Fordi jeg har arbejdet særdeles meget i min egen forretning med grafisk arbejde til bla hjemmesider. Fordi jeg har arbejdet i salg og marketing..... Stopper her inden folk falder i søvn. Men ja jeg betegner mig selv som klog på netop dette område. Hvad har du at have dine påstande i? :)

PS. Jeg sagde direkte at de IKKE laver dårlige produkter. Den vare du får står bare ikke mål med prisen. Ganske simpelt.

Redigeret af Missetand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slap dog af mand. Ingen grund til at være tøse fornærmet vel?

Men klog på det her område. Ja det kan jeg garantere dig for jeg er.

En gang til. Det hardware der sidder i en MAC er nøjagtig det samme som sidder i en pc. Det er adskillige år siden Apple forlod deres eget da det var for dyrt for dem at udvikle på. Men som sagt står det valgte hardware ikke mål med prisen på "pakken". Du betaler en formue for navn og design. Ikke power/kvalitet.

Så er der styre systemet tilbage. Ja det er anderledes end Windows. Gør det tingene bedre end windows? På ingen måde. Gør Mac OS det bedre end Linux? Så AFGJORT ikke.

Den eneste grund til at grafiker brancen (nogen steder) bruger Apple, er at brancen er noget nær religiøse på det punkt. Ikke objektive eller logiske som de fleste andre brancher. Apple og Mac er så indgroet en del af dem at de ikke kan se skoven for bare træer.

Det var så en belæring aimet på dig da du tilsyneladende bliver fornærmet over simple fakta :)

Hvorfor er jeg så sikker i min sag? Fordi jeg har haft min egen forretning med salg og service af både Apple og pc produkter. Fordi jeg har arbejdet særdeles meget i min egen forretning med grafisk arbejde til bla hjemmesider. Fordi jeg har arbejdet i salg og marketing..... Stopper her inden folk falder i søvn. Men ja jeg betegner mig selv som klog på netop dette område. Hvad har du at have dine påstande i? :)

PS. Jeg sagde direkte at de IKKE laver dårlige produkter. Den vare du får står bare ikke mål med prisen. Ganske simpelt.

Mange ting du nævner er jo IKKE fakta. Men baseret på hvad du personligt foretrækker.

Og om en vare står mål til priser, kommer jo helt an på om jeg er tilfreds med den vare jeg har købt. Hvis den for mig opfylder alle mine krav, og levere en lækker bruger oplevelse, så er det vel at stå mål til den pris jeg har betalt for den?

Eller er det DINE "fakta" der skal bestemme min oplevelse af mit produkt?

Og så er der i øvrigt pudsigt at der er en klynge mænd der skal se ned på andre, bare fordi de "stakler" er blevet blændet af bling, og været så blanke at købe Apple. Der er et pat stykker på min arbejdsplads også, de skal altid liiige fremstå det klogere og mere "korrekt" på det punkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nævn mig en eneste af de ting jeg nævner som ikke er fakta :)

Misforstå mig ikke. Jeg er bedøvende ligeglad med om du og din nabo køber Apple eller ej. Jeg prøver blot at forklare hvordan tingene hænger sammen. Og gør det fordi jeg har en anseelig viden på området. Det har intet at gøre med hvad jeg personligt foretrækker. Selv min datter er glad for bling, og er indehaver af en Mac book Pro og en Iphone 5s. Men i det mindste står hun ved at det ikke er fordi det er bedre. Men ganske enkelt fordi det ser lækkert ud. Så fred være med det.
Selvfølgelig vil din Iphone, Ipad eller Mac book kunne leve op til det du skal bruge det til. Min pointe er at du kunne have opnået det samme, og mere til for mindre penge :)
Som jeg oprindeligt startede med at sige. Hvorfor betale mere for noget der kan mindre? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...