Unrusted 143 Skrevet for 2 timer siden Ifølge andre tråde, så er årets første måneder lavsæson hos mange GP'er. Men nu begynder solen at skinne, og pigerne får måske oftere besøg. I slutningen af denne uge har jeg selv mit 5. GP-besøg i år (fordelt mellem to kvinder). Jeg har det nemlig fint med frække besøg om vinteren, og holder nok ca. samme sekvens året igennem. Hvor mange GP'er har du besøgt i år/hvor ofte har du været afsted? Har du en "lav- eller højsæson" for besøg? Hvis ja, hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 507 Skrevet for 2 timer siden Jeg har endnu ikke været af sted. Jeg har ingen høj eller lavsæson. For mig vedkommende er det afhængig af hvornår arbejdet sender mig på hotel. Der er desværre ikke noget i horisonten i de næste par måneder. Måske til maj eller juni. Vi får sex. Der kan pludselig opstå noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alsmand 41 Skrevet for 2 timer siden Er heler ikke kommet afsted i år pga arbejdsulykker så der går lidt tid med genoptræning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 143 Skrevet for 2 timer siden @Alsmand God bedring! Jeg var også inaktiv pga en skade i slutningen af sidste år. Det har været skønt med nogle frække besøg igen i år. Håber, at du (ligesom jeg) tager grundig revanche, når du er klar igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg