Hop til indhold

Afhængighed

Featured Replies

Skrevet
sexaddict skrev, den 8.3.2026 at 21:17:

Jeg vil blot dele mine tanker med andre omkring selvkontrol og lyst. 

Er der nogle af brugerne af Euroguide, som har læst om Freuds personlighedsmodel?

Jeg kender godt Freuds teorier og deler også hans syn på selvkontrol og superego, men jeg synes faktisk ikke det har ret meget med sexafhængighed at gøre.

Du har rodet dig ud i moralske spørgsmål, hvor det er et personligt samvittigheds spørgsmål for dig personligt om du har det godt med at købe sex.

Det er ok, men at brede det ud til at alle andre sexkøbere også bør have moralske tømmermænd og afhængigheds problemer, er nok at tage det lidt for langt ud. Du må tale med præsten om dit problem.

Jeg har ikke den slags problemer. Jeg nyder at købe sex fra tid til anden og har ikke samvittigheds problemer i forhold til kone, gud eller helligånden.

Jeg kan have tanker om hvordan sexsælgerne har det. Om de har valgt faget frivilligt. Om de synes jeg udnytter dem. Om de bliver skadet “på sjælen” eller får traumer senere i livet pga jobbet, som jeg vedkender mig bla findes pga de penge jeg køber sex for. Jeg lever med det og prøver at behandle ALLE sexsælgere med nænsomhed, respekt og venlighed. Om de ville have et bedre liv uden mig ved jeg ikke, men jeg tvivler stærkt.

• 4 weeks later...
Skrevet

den tid jeg besøkte prostituered var den bedste periode i mit liv. det er den riktige wellness for men.

Skrevet
sexaddict skrev, den 3.3.2026 at 21:49:

Jeg undrer mig over, at vi som veluddannede og intelligente mennesker ikke kan have bedre kontrol over vores underbevidsthed. Hvorfor bliver vi ved med at gøre ting, vi ikke burde have gjort, og før beslutningen træffes, ved vi godt, at vi ikke burde gøre det. Når man så alligevel gør det, og måske fået sit kick, så fortryder man og angre bagefter.

Hvorfor har vi ikke bedre selvkontrol?

Underbevidstheden er jo netop underbevidst, fordi den ikke er i vores kontrol. Det vi kan kontrollere er hvordan vi reagerer på vores impulser.

Men hvad er det du angrer og ikke føler at du burde gøre? Er det noget i selve oplevelserne? Fordi der er penge involveret? Eller fordi du er utro?

Jeg angrer og fortryder intet. Jeg er blevet til et utroligt lykkeligt menneske ve hjælp af købesex.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.